پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرم امام رضا ع

حوزه/ معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، اعزام ٦٠ درصد مددجویان اعزامی را مشهد اولی اعلام کرد و گفت: تا پایان امسال این تعداد کاروان‌ها به ۱۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، عبدالعلی سعادت، عصر امروز در حاشیه اعزام 600 مددجوی مشهد اولی که در مجتمع فرهنگی تربیتی آیت‌الله ربانی شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته امسال 2 هزار و 500 نفر از مددجویان سراسر کشور به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند، اظهار داشت: حدود ١٠ هزار مددجو در سال ٩٧ به مشهد مقدس و سه هزار و ٥٠٠ نفر به کربلای معلی اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: به مناسبت دهه کرامت و ولایت اعزام کاروان ٦٠٠ نفری به مشهد مقدس پیش‌بینی‌شده که ٣٨٠ نفر از آنان امروز از شیراز اعزام‌شده‌اند، همچنین مابقی از سایر شهرستان‌های فارس اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس بابیان اینکه مجموع هزینه اعزام‌ها مددجویان به مشهد مقدس بیش از دو میلیارد تومان است، عنوان کرد:به‌طور میانگین هزینه هر فرد حدود 350 هزار تومان است.

وی، اعزام ٦٠ درصد مددجویان اعزامی را مشهد اولی اعلام و اضافه کرد: تا پایان امسال این تعداد کاروان‌ها به ۱۰ هزار نفر افزایش می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha