جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 861434
۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
حجت الاسلام شمس الدین احمدی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، از اجرای طرح «خانه، مسجد و مدرسه» خبر داد و «خانواده» را زیربنای تربیت دانست و اظهار کرد: «مدرسه» تکمیل کننده تربیت فرزند بعد از خانواده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، در جمع مربیان حلقه های صالحین خواهران بسیجی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، در سالن شهدای پاسدار کاشان، گفت: انسان همزمان با افزایش دانش باید تربیت بشود وگرنه علم بدون تربیت هیچ ارزشی ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، از اجرای طرح «خانه، مسجد و مدرسه»خبر داد و «خانواده» را زیربنای تربیت دانست و اظهار کرد: «مدرسه» تکمیل کننده تربیت فرزند بعد از خانواده است.

حجت الاسلام احمدی، با بیان اینکه دشمن برای انحراف جوانان به دنبال آلوده کردن خانوادهاست، تصریح کرد: وقتی پدر و مادریک خانواده آلوده شد فرزند خانواده نیز آلوده می شود.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق سند 2030  به دنبال آلوده کردن فضای خانوادها و ضربه زدن به جوانان است، گفت: اگر فرزند درست در منزل  و مدرسه تربیت نشود، قطعا مسیر رفتن به مسجد را پیدا نخواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با بیان اینکه پدران و مادران در برابر تهاجم فرهنگی در سنگر خانواده باید آرایش فرهنگی به خودشان بگیرند، تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن در جنگ فرهنگی به صورت هدفمند وارد شده است، مسئولین، نخبگان، والدین، معلمین و... باید در این عرصه کاملا هوشیار باشند.

وی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که دشمن به دنبال ولنگاری فرهنگی در جامعه ایرانی است، گفت: نباید اجازه آسیب به فرهنگ اسلامی داده شود.

حجت الاسلام احمدی، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را راهکاری مهم در برابر تهاجم فرهنگی عنوان کرد و افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم باید نخبگان، حوزویان، اساتید، دانشگاهیان، مسئولین و...، خودسازی، جامعه پردازی  و تمدن سازی را مدنظر قرار دهند.

وی در پایان تصریح کرد: بسیج باتمام توان و قدرت در شجره طیبه صالحین رسالت خود را در تربیت جوانان سالم دنبال می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha