پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت را در بین جوانان نهادینه کنیم تا نسل به نسل این روحیه منتقل شده و جامعه‌ای متدین، مومن و شجاع را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، شامگاه پنج شنبه در اختتامیه مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» موسسه فرهنگی و هنری قرآن و عترت غدیر سلماس با تبریک عید غدیر و ولادت حضرت موسی بن جعفر (ع)، اظهار داشت: محبت، مودت و ولایت پذیری اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بر همه ما شیعیان واجب است، اما تنها محبت و مودت ائمه اطهار(ع) کافی نیست و باید در اعمال و رفتار نیز مانند آن‌ها عمل کنیم.

وی افزود : شهید ابراهیم هادی از شهدایی است که در زندگانی خود به فرمایش ائمه معصومین (ع) عمل کرد و مطالعه زندگی نامه این شهید عزیز در زندگانی همه تاثیرگذار است.

امام جمعه ارومیه در ادامه از فعالیت‌های موسسه قرآن و عترت غدیر شهرستان سلماس قدردانی کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین کارها در جامعه اسلامی، پرداختن به فعالیت‌های دینی و فرهنگی است که بحمدالله جوانان پرشور موسسه غدیر توانسته‌اند به ترویج معارف دینی و فرهنگی بپردازند.

وی ادامه داد: کار فرهنگی و هدایت یک انسان مانند هدایت تمامی بشریت است و نجات و ممات فرهنگی بالاترین نجات و ممات انسان هاست، فلذا مسئولین موسسه غدیر باید قدر این توفیق الهی را بیشتر بدانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت را در بین جوانان نهادینه کنیم تا نسل به نسل این روحیه منتقل شده و جامعه‌ای متدین، مومن و شجاع را شاهد باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha