پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استاندار قم در دیدار با خانواده شهدا

حوزه/استاندار قم با اشاره به جانفشانی شهدا، جانبازان و آزادگان در طول جنگ تحمیلی، خانواده معظم شهدا را سرمایه های امید بخش کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه بهرام سرمست در آستانه هفته دولت به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران رفت و ضمن گرامیداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: حضور در جمع خانواده ایثارگران توفیقی بزرگ است.

استاندار قم در دیدار باخانواده شهیدان محسن و مهدی امینی از شهدای دفاع مقدس خدمت به مردم و نظام اسلامی را وظیفه مسئولین دانست و اضافه کرد: دولتمردان خود را مدیون خانواده شهدا می دانند و ما در کنار شماییم تا تمام توان خود را برای رفع مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران بکار بریم.

وی همچنین در دیدار با عیسی شباهت جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) و آغاز هفته دولت، افزود: جانبازان سرمایه های نظام و انقلابند و مدیران باید با عملگرایی، نسبت به تکریم این سرمایه های افتخار آمیز اقدام نمایند .

دیدار با آزاده سرافراز سید حسن میرسید برنامه دیگر مقام عالی دولت در استان بود که استاندار قم در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آزادی اسرای دفاع مقدس، ادامه داد: این قشر صبور؛ آزادگی را در دوران اسارت اثبات کردند و حضور این سرمایه های ارزشمند در میان مردم و مسئولین قدر شناس مایه دلگرمی و امید است.

گفتنی است: در این دیدار ها مرتضی حیدری فرماندار قم، سردار هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم حضور داشتند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha