پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نمازجمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که با حرکت لاک پشتی مشکلات مردم حل نخواهد شد، تصریح کرد: با پیگیری مجدانه و تلاش جهادی و انقلابی مسئولان مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت السلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه امروز بندرعباس، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، اظهار داشت : در  هفته دولت، خدمات نظام برای مردم بیان ‌شود.

 وی در ادامه افزود: هفته دولت فرصتی است که  دولت عملکرد خود را  ارزیابی کند و مسیر آینده را رقم بزند و با ارشادات حکیمانه مقام معظم رهبری  که فرمودند صاحبان صنایع رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و برخورد با رزمنده چگونه باید باشد، به پیشران های اقتصادی و موتور محرک کشور توجه بیشتری شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: سیستم توزیع نامناسب یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است و در جامعه باید عدالت اجتماعی و عدالت در توزیع بوجود آید.
 
عبادی زاده به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت : ورود زودهنگام  مردم و جریان ها و احزاب به مسائل انتخاباتی باعث ایجاد حواشی در جامعه می شود.

وی  با تبریک روز پزشک، افزود: با توجه به پهناوری استان در زمینه حمل و نقل و  انتقال بیماران از بخش ها و مناطق مختلف توجه بیشتری باید بشود و نیاز به انتقال هوایی و دریایی اورژانسی مناسب است تا خلا ءها بر طرف شود.

خطیب نماز جمعه بندرعباس در ادامه گفت: مهم ترین نقش شبکه بهداشت و درمان  ایجاد انگیزه برای مردم در بخش افزایش جمعیت و سلامت است و اگر در این زمینه احتیاجی به دستگاه های دیگر از قبیل حوزه علمیه و دیگر نهاد ها است، آمادگی همکاری وجود دارد.

وی  در ادامه به روز خانواده و تکریم بازنشستگان اشاره کرد و افزود : دولت به بازنشستگان توجه ویژه ای داشته باشد  تا بتوانند در آرامش کامل بقیه عمر خویش را به پایان برسانند.  

امام جمعه بندرعباس در ادمه گفت: در  سفر اخیر بنده به منطقه کوشای احمدی از تعبیر بشاگرد دوم استان استفاده کردم، این منطقه با وجود نعمت های طبیعی، اما مشکلات زیادی روبرو است و بزرگترین مشکل منطقه نبود راه ارتباطی و مدارس است. برای این معضل راهکار وجود دارد و آن هم ایجاد مدارس شبانه روزی تا از ترک تحصیل دانش آموزان جلوگیری شود و دیگر اشتغال زایی برای مردم منطقه است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که با حرکت لاک پشتی مشکلات مردم حل نخواهد شد، تصریح کرد: با پیگیری مجدانه و تلاش جهادی و انقلابی مسئولان مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha