پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی

حوزه/ نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: دولتمردان کنونی، به هیچ وجه فرصت دو سال باقیمانده برای خدمت رسانی به مردم را از دست ندهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با ایشان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: یکی از نکات بسیار مهم مطروحه در سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار، اشاره به فرصت باقیمانده از عمر دولت فعلی است و این که در همین دو سال باقی مانده نیز می توان بسیاری از کارها را انجام داد و وعده های داده شده به مردم را به سرانجام مطلوبی رساند.

وی افزود: به هر حال مسلم است که فعالیت مطلوب دولت در عرصه خدمت رسانی به مردم در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، درمانی و غیره، زمینه ساز پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است و لذا باید قدردان این فرصت ارزشمند بود.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: مقام معظم رهبری برای چندمین بار در سال های اخیر، به طور همزمان بر اولویت اقتصاد و فرهنگ در کشور تاکید کرده و این مساله را مورد تذکر قرار دادند که اهمیت مسایل اقتصادی در وضعیت فعلی نباید باعث غفلت از فرهنگ و اولویت های فرهنگی در کشور شود.

وی بیان داشت: فرهنگ یک مقوله رایج معنوی است که در همه بخش های پیشرفت کشور از جمله خود اقتصاد نیز بسیار مؤثر است، کما این که در بخش های علمی و دست یابی به پیشرفت های نظامی نیز بسیار تأثیرگذار است.

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی همچنین افزود: آن چه مهم است این که ما باید فرهنگ سازگار و مبتنی بر دین و آموزه های دینی را حاکم کنیم و این که بر همین اساس به دنبال اعتلای فرهنگی جامعه باشیم.

وی گفت: به هر صورت ارتباط تنگاتنگ اقتصاد و فرهنگ با یکدیگر و تاکید خاص رهبر معظم انقلاب، رسالت و وظیفه خطیر امروز مسئولان و دولتمردان را مشخص کرده و این که بدانند جهات اصلی و اولویت های نخست کشور کدام است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha