پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید رضا تقوی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: عزت امروز ایران در جهان و به خصوص منطقه، محصول و نتیجه تاکید بر رویکرد مقاومت اسلامی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: شرایط منطقه و نقش ایران در خاورمیانه اثبات می‌کند آنهایی که ادعای رهبری در این منطقه را داشتند، عملاً شکست خورده اند و در مقابل ایران اسلامی به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تاکید بر رویکرد مقاومت اسلامی به پیروزی های چشمگیری دست یافته است.

وی افزود: ما حقیقتاً باید قدردان این موقعیت و عزت و اقتدار بین المللی خود باشیم و همواره بر مقاومت اسلامی و مقابله با ظلم دستگاه استکبار جهانی تاکید کنیم.

وی در ادامه صحبت های خود ضمن تقدیر از تلاش‌ مسئولان وزارت جهاد کشاورزی در تامین معیشت مردم گفت: تامین معیشت مردم امری مهم است که با عبور از کشاورزی سنتی و علمی کردن امور مربوط به بخش کشاورزی می‌توان از فرصت تحریم‌ها، پلی برای پیشرفت به سوی خودکفایی و رونق تولید بنا نهاد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی همچنین با بیان این که همه دستگاه‌ها باید در امر خطیر رونق تولید، وزارت جهاد کشاورزی را یاری دهند، افزود:‌ اقتدار هر کشور در رونق تولیدات و معیشت مردم است و هر کشوری به این مهم دست یابد، قطعاً پیروز خواهد شد.

وی ضمن تبریک عید غدیر ابراز داشت: غدیر به ما درس آینده‌نگری می‌دهد و مدیران باید از آن درس گیرند و مدیریت پیامبر اکرم(ص) این بود که حرکت این نهضت به سمت افق روشن باشد، لذا مدیران ما در عصر حاضر نیز باید با الهام از غدیر از گذشته برای آینده پل بسازند.

وی همچنین یادآور شد: نکته مهم دیگر واقعه غدیر آن است که کارها را نباید نیمه کاره رها کرد زیرا رها کردن کارها آفتی است که در جامعه وجود دارد به طوری که کاری در یک دولت آغاز شده و دولت دیگر آن را قبول ندارد، این موضع‌گیری‌ها پذیرفتنی نیست و در اسلام تاکید شده کاری را که شروع کردید، کامل کنید.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی بیان داشت: سومین درس غدیر، رها کردن دودلی و ترس در مسیر حق است و این درس مهمی برای مدیران جامعه ماست، به آن معنا که وقتی همه چیز برای پیشرفت وجود دارد دودلی راهی در دل مومن ندارد و مصداق آن پیامبر اکرم (ص) است که با تصمیم تاریخی غدیر و ابلاغ آن، این درس را به ما داده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha