جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دومین اجلاس تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه در مشهد

حوزه/ مراسم افتتاحیه دومین همایش تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه‌های علمیه تهران، مشهد، اصفهان و قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده، رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در همایش سالانه تعالی اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه در مجتمع فرهنگی امامت مشهد با اشاره به همایش 4 روزه اساتید و نخبگان بسیجی گفت: این همایش باید خروجی برای سال آتی داشته باشد.

وی ادامه داد: در حاشیه این همایش چهار روزه کمیسیون های «کارکردهای استاد بسیجی در حوزه علمیه»، « کارکردهای استاد بسیجی نسبت به مردم و جامعه»، «کارکردهای اساتید بسیجی نسبت به نهادهای حکومتی» و « کارکردهای استاد بسیجی نسبت به نهادهای مرتبط با دفتر مقام معظم رهبری» برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن تاکید بر ضرورت حضور فعال، به موقع و اندیشمندانه اساتید و نخبگان بسیجی در کمیسیون های این همایش چهار روزه، تصریح کرد: حضور ارزشمند فعال شما می تواند کمک فکری، ذهنی و علمی زیادی را برای برگزار کنندگان همایش به همراه داشته باشد. 

وی با اشاره به فعالیت سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیان کشور در چهار استان قم، مشهد، اصفهان و تهران، اظهار کرد: بناست با همراهی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، چهار استان دیگر نیز به جمع اساتید بسیجی بپیوندند.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان این که این دومین دوره است که اجلاسیه مشترک میان چهار حوزه علمیه تهران، مشهد، قم و اصفهان برگزار می شود، بیان کرد: تاکنون توانسته ایم در این چهار استان 2 هزار استاد بسیجی را جذب کنیم که این روند جذب با توسعه فعالیت ها به استان های دیگر رشد خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شفیع زاده در پایان بر ضرورت هم اندیشی و همگرایی اساتید بسیجی به طور مستمر در طول سال و تبادل ایده ها و راهکارهای سازنده برای تعالی جامعه اسلامی و حوزه های علمیه تاکید کرد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha