جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) با اشاره به اینکه باید مقابله با هرگونه رانت خواری و فساد اداری و اقتصادی در کشور قاطع و بدون اغماض باشد، تاکید کرد: نظارت دقیق بر عملکرد دستگاهها برای جلوگیری از شکل‏ گیری کانون‏های فساد خیز، دل بریدن از بیگانگان و اتکا به درون و جوانگرایی و زمینه‏ ساز بودن برای حضور جوانان باید نصب العین مسئولان تراز اول کشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دولت در جمع اساتید و معاونین مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار اظهار داشت: دولت در تراز گام دوم انقلاب اسلامی ایران باید ویژگی هایی داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) گفت: التزام عملی به شعارهای انقلاب و حمایت از جریان انقلابی، تهیه برنامه های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیگیری اجرای آن با قدرت و نشاط کاری و احساس مسئولیّت برخی از این ویژگی هاست.

این استاد حوزه علمیه بیجار  با اشاره به اینکه باید مقابله با هرگونه رانت خواری و فساد اداری و اقتصادی در کشور قاطع و بدون اغماض باشد، تاکید کرد: نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه ها برای جلوگیری از شکل ‏گیری کانون‏های فساد خیز، دل بریدن از بیگانگان و اتکا به درون و جوانگرایی و زمینه‏ ساز بودن برای حضور جوانان باید نصب العین مسئولان تراز اول کشور باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) با اشاره به اینکه همه باید به مبانی نظام اسلامی باورمند باشیم و روحیه انقلابی خویش را حفظ کنیم، گفت: مدیریت جهادی با تلاش مجاهدانه و خدمات شبانه روزی، پاسداری از آزادی و استقلال و عزت ملی و ترویج کننده سبک زندگی اسلامی و ایرانی و نیز پاکدستی و ساده زیستی مسئولان تا حد قابل توجهی زمینه اعتماد بیشتر جامعه به حکومت را افزایش می دهد، لذا این اصل باید مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم  عدم حاکم شدن نگاه مادی به مقام و مسئولیت، اظهار داشت: اهتمام به حفظ ارزش‏های انقلاب، رعایت بیت المال و جلوگیری از حیف و میل آن، عمل به قانون اساسی و وفاداری به تعهدات ناشی از سوگند به قانون اساسی و نیز  بهره گیری از همه ظرفیتها برای کمک به نیروهای جبهه مقاومت تا حد قابل توجهی می تواند بستر توسعه نظام اسلامی را در این برهه خاص تاریخی نهادینه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha