پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زاهره سادات میرجعفری

حوزه/ " خانم فاطمه عابدی "و" دختران نینجا " نمونه ای از این اعجاب و هنر را در این فینال به تصویر کشیدند ونشان دادند زنان ایرانی علی رغم تمام سقف شیشه ای ها و سختی های موجود می توانند با حجاب باشند، مادری کنند و موفقیت خود را به تصویر کشند.

خبرگزاری حوزه / زاهره سادات میرجعفری، استاد حوزه علمیه خواهران و کارشناس مطالعات زنان به بهانه پایان برنامه پرمخاطب «عصرجدید» در یادداشتی که آن را امروز دوم شهریورماه در اختیار خبرنگار خبرگزاری حوزه قرار داد، آورده است:

دربرنامه "فینال عصر جدید" بار دیگر تصویری از زنان توانمند ایرانی به تصویر کشیده شد. برخلاف تبلیغات گسترده سلبریتی ها که زنان نمی توانند در این برنامه هنرهای رقص و خوانندگی خود را به نمایش کشند، این برنامه نشان داد که زنان هنرمند محجبه ایرانی اگر بخواهند می توانند با کمترین امکانات هم خود را ثابت کنند.

" خانم فاطمه عابدی "و" دختران نینجا " نمونه ای از این اعجاب و هنر را در این فینال به تصویر کشیدند و نشان دادند زنان ایرانی علی رغم تمام سقف شیشه ای ها و سختی های موجود می توانند باحجاب باشند، مادری کنند و موفقیت خود را به تصویر کشند.

هنر تصویر گری خانم عابدی بر روی شن این بار همراه بود با خلق تصاویر و روایت قصه شیرین عشق و ایثار مادری و تصمیم مهم اهدای عضو جگر گوشه.

همزمانی هنر و احساس به همراه ظرافتهای خاص تصویر گری روی شن را در انگشتان زنی دیدیم که هم همسر بود هم مادر و هم هنرمند برجسته که تنها با چندحرکت روایتگر زندگی مادری فداکار بود.

 بی شک این هنرمند ثابت کرد که اندیشه تمام زنان ایرانی آن چیزی نیست که عده ای سلبریتی آن را هنر می دانند و تاسف می خورند بلکه جلوه کمال زن ایرانی و توانمندی های او در قالبهای گوناگون متناسب با ویژگیهای شایسته فطری او ظهور می یابد.

انتهای پیام   313/17

  توجه: انتشار یادداشت و مقالات به معنای تأیید یا ردّ آن از سوی خبرگزاری حوزه نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha