جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجلاسیه اساتید اعزامی

حوزه/ اجلاسیه سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان با حضور بالغ بر 280 استاد با هدف ارتقای توان علمی اساتید، از امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع با اشاره به برگزاری اجلاسیه سراسری و ضمن خدمت اساتید اعزامی خراسان، گفت: این اجلاسیه از شنبه دوم شهریور آغاز شده و تا روز دوشنبه چهارم شهریور ماه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد با حضور 280 استاد ادامه خواهد داشت.

وی هدف از این اجلاسیه را ارتقا و بالا بردن توان علمی اساتید مدارس علمیه و آشنایی آنان با متدها و متون جدید آموزشی و بصیرت افزایی دانست و بیان کرد: این اجلاسیه رویکردهای آموزشی و بصیرتی دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه خراسان ادامه داد: در این اجلاسیه اساتید اعزامی مدارس علمیه استان خراسان در راستای دانش افزایی علمی و مهارتی از سلسله برنامه های آموزشی و فرهنگی بهره می برند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع افزود: در این اجلاسیه طلاب و اساتید معزز حوزه علمیه خراسان از کارگاه ادبیات عرب حجت اسلام والمسلمین رضایی، کارگاه فقه و اصول حجت الاسلام والمسلمین عصمتی و کارگاه علوم عقلی حجت الاسلام والمسلمین زمانی بهره مند شده و با یکدیگر به بحث و تبادل نظر می پردازند.

وی برگزاری نشست های بصیرت افزایی با موضوع طرح مسائل روز به همراه برگزاری کمیسیون های تخصصی و نشست های درس اخلاق توسط اساتید مبرز حوزه را از مهمترین برنامه های این اجلاسیه سالانه عنوان کرد.

همچنین ارائه و طرح بحث آیت الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این اجلاس می باشد.

شایان ذکر اسـت؛ افتتاحیه اجلاسیه سراسری اساتید اعزامی و مهارتی حوزه علمیه خراسان شنبه دوم شهریورماه با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha