جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آتش به اختیار طلاب جوان در سواحل بابلسر

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از فعالیت ۱۴ گروه تبلیغی در مناطق گردشگری و سواحل استان خبر داد و خواستار افزایش و تقویت این گروه ها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در بازدید از طرح های تبلیغی در سواحل و مناطق گردشگری استان با مهم ارزیابی کردن اجرای چنین طرح هایی در مناطق گردشگرپذیر استان بر ضرورت تقویت و حمایت از این گونه طرح ها تأکید کرد.

وی با بیان این که در حال حاضر حدود ۱۴ گروه تبلیغی در سطح مناطق گردشگری مازندران مشغول تبلیغ هستند، افزود: حمایت از این گروه های تبلیغی به طور حتم آثار فرهنگی و اجتماعی بسیار مناسبی را با خود در جامعه به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی مازندران، افزایش و تقویت این گروه های تبلیغی در چنین مناطقی را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: مسؤولان فرهنگی استان باید عزم خود را در حمایت و تقویت از این گروه های جهادی بیشتر کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور مبلغان دینی در سواحل و مناطق گردشگری از گسترش آسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه جلوگیری خواهد کرد، بیان داشت: متأسفانه برخی بی توجهی ها به چنین مسائلی موجب گسترش روز افزون آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در جامعه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه مناطق شمالی کشور با مشکلات و آسیب های فرهنگی  واجتماعی بسیاری مواجه هستند، خاطرنشان کرد: حضور پررنگ و مستمر گروه های تبلیغی و روحانیان مبلغ در چنین مناطقی بسیار ضروری است و موجب کاهش آسیب ها و مشکلات فرهنگی می شود.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با هیأت دولت اشاره اشاره کرد وبا بیان این که مسئولان باید در جهت رفع دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری بیشتر تلاش کنند، بیان داشت: رهبر انقلاب در طی دهه های اخیر همواره نسبت به هجمه های فرهنگی دشمن به مسؤولان هشدار داده اند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در جامعه نیازمند عزم ملی است، تصریح کرد: پس از بیانات اخیر مقام معظم رهبری تلاش و عزم مسئولان برای برخورد با ناهنجاری های فرهنگی در مناطق آسیب پذیر باید بیشتر شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسائل فرهنگی نیز در کنار موضوعات اقتصادی باید جزء اولویت های کشور قرار گیرد، گفت: نباید به بهانه مشکلات اقتصادی، فرهنگ کشور را به حال خود رها کنیم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha