جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صابرپور

حوزه/ آئین افتتاح سال تحصیلی ۹۹-۹۸ حوزه علمیه گیلان، چهارم شهریور با حضور حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی و اساتید و طلاب گیلانی، در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از رشت، آئین افتتاح سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ حوزه علمیه گیلان، چهارم شهریور با حضور حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و اساتید و طلاب گیلانی، در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار می گردد.

حجت الاسلام حمیدرضا صابرپور، معاون آموزش حوزه علمیه گیلان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» ، با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید تصریح کرد: کلاس های درسی برخی از مدارس استان از هفته گذشته دایر گردیده و سایر مدارس نیز طی هفته جاری و پس از برگزاری افتتاحیه رسمی سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ حوزه علمیه گیلان، کلاس های خود را شروع خواهند کرد.

وی افزود: در راستای ایجاد هماهنگی و نظم بیشتر، آئین افتتاحیه حوزه علمیه گیلان، روز دوشنبه ۴ شهریور با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان، و همچنین حضور آیت الله سیدمجتبی رودباری، جمعی از مسئولین و اساتید محترم و طلاب گیلان، در مصلّی امام خمینی(ره) رشت برگزار می گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه گیلان درخصوص سایر برنامه های این مراسم خاطرنشان کرد: در این مراسم از مدیران موفق و طلاب ممتاز مدارس علمیه استان تقدیر می شود و چند نفر از مسئولین، اساتید و طلاب محترم مدارس به ایراد صحبت و بیان نظرات خود می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha