جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ذرر

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که مسئولان باید به وظایف انقلابی خود عمل کنند، گفت: امروز قوه قضائیه به نقش اصلی خود عمل کند و دست مفسدان را از غارت بیت‌المال کوتاه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید هاشم بطحائی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه علمیه قم که با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، رسالت حوزه‌های علمیه در خبرگزاری رسا، برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یک پدیده‌ای است که در تاریخ بشریت آرزوی پیامبران و اهل‌بیت (ع) بود که متأسفانه تا پیش از انقلاب محقق نشد.
وی ادامه داد: انبیای الهی از نوح، موسی و سایر پیامبران نتوانستند حکومت اسلامی را برپا کنند و بعد از ایشان نوبت به امامان رسید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بطحائی ابراز داشت: امام علی (ع) نیز که بعد از حضرت محمد (ص) آرزوی مرگ کردند چراکه امت اسلامی با ایشان همراهی نکردند.
وی افزود: حال این‌که آرزوی پیامبران الهی با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شده است اما متأسفانه افرادی که در انقلاب نبودند و در جنگ تحمیلی نیز حضور نداشتند امروز در مقام مسئول به وظایف خود عمل نمی‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بطحائی شرایط کنونی کشور و تحریم‌ها را مورداشاره قرارداد و گفت: در خصوص تحریم‌ها باید بگویم این تحریم‌ها همواره بوده و چیز تازه‌ای نیست اما باید راه برخورد با این‌گونه دشمنی‌ها را پیدا کرد.

وی بابیان این‌که باید منصفانه با انقلاب برخورد کنیم، ابراز داشت: در گام اول باید انصاف داشته باشیم ایران امروز در بالاترین آبادانی قرار دارد و این در تاریخ ایران بی‌نظیر است.
عضو خبرگان رهبری افزود: در زمینه‌های نظامی، بهداشتی و عمرانی در بالاترین سطح قرار داریم که باید قدردان آن باشیم.

وی به نقش قوه قضائیه در مقطع کنونی اشاره کرد و بیان داشت: قوه قضائیه در مقطع کنونی باید به‌خوبی عمل کند و دست دزدان را از بیت‌المال قطع کند چراکه این دستور صریح قرآن است که باید با مفسدان برخورد قاطع و محکمی صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بطحائی تصریح کرد: باید در شرایط کنونی قدر خوان شهدا را بدانیم و همه در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha