چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه ایران هراسی دشمنان، گفت: امروز دشمنان تلاش می کنند تا از طریق شبکه های رسانه ای خود دستاوردهای انقلاب اسلامی را در نزد آحاد مردم کمرنگ نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در دیدار برخی مسئولان شهرستان تاکستان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد گفت: استقلال ایران اسلامی را به بهای سنگینی به دست آورده ایم و به راحتی آن را از دست نمی دهیم .

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه ایران هراسی دشمنان، اظهار کرد: امروز دشمنان تلاش می کنند تا از طریق شبکه های رسانه ای خود دستاوردهای انقلاب اسلامی را در نزد آحاد مردم کمرنگ نشان دهند، ولی این ملت فهیم و با بصیرت تمامی نقشه های خائنانه آنها را در طول چهل سال از انقلاب نقش برآب کرده است.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: اعتقاد داریم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری، با قدرت و قوت بیشتر از گذشته در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب حاضر خواهند شد.

وی اظهار کرد: درحال حاضر شاهدیم که همه نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و دستگاههای امنیتی در کنار ملت هستند و حضور آنها در حوادث تلخ و ناگوار مانند زلزله کرمانشاه و سیل در برخی استان ها، اثبات کننده این مسئله است.

 سرهنگ حیدری، فرمانده سپاه تاکستان هم گزارشی از فعالیتهای سپاه شهرستان ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha