جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 861609
۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
محرم

حوزه/ مدیر گروه تبلیغی جهادی عباد گفت: ثبت روحانیون برای حضور در مناطق محروم خراسان جنوبی و لرستان در دهه اول محرم الحرام آغاز شده است.

حجت‌الاسلام مصطفی محمد دوست، مدیر گروه تبلیغی جهادی عباد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند از شروع ثبت نام  اردوی جهادی تبلیغی خبر داد و گفت: موسسه جهادی فرهنگی عباد به مناسبت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در دهه اول محرم الحرام اقدام به برگزاری اردوی جهادی تبلیغی و اعزام مبلغین جهادی به مناطق محروم خراسان جنوبی و لرستان می نماید.

وی ادامه داد: عمده کار مؤسسه در زمینه تبلیغ است و در کنار آن در بحث سازندگی و اشتغال زایی در مناطق محروم هم فعالیت می‌شود.

مسؤول مؤسسه عباد تصریح کرد: برنامه های این مؤسسه برای دهه محرم اعزام مبلغ به روستاهای مناطق محروم و همچنین برای شهرهای بزرگ تبلیغ چهره به چهره در مدارس به صورت سیار است.

حجت الاسلام محمد دوست با اشاره به شرایط نام نویسی، خاطرنشان کرد: شرایط اعزام برای فعالیت تبلیغی و فرهنگی اتمام سطح یک، ملبس بودن و قبولی در آزمون مؤسسه است و برای فعالیت سازندگی و عمرانی شرایط خاصی وجود ندارد و با نام نویسی اعزام انجام خواهد شد.

وی به نحوه فعالیت در این اردوی جهادی اشاره کرد و افزود: طلاب جهادی خواهر و برادر در عرصه های فرهنگی و تبلیغی، سازندگی و محرومیت زدایی و زیباسازی به فعالیت می پردازند.

مسئول موسسه عباد گفت: علاقه مندان برای نام نویسی در گروه جهادی فرهنگی عباد، مشخصات خود را در سایت مؤسسه به نشانی اینترنتی www.mojahedeh.com ثبت کنند.

انتهای پیام/ ن 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha