سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
برنامه بامدادی صبحانه

حوزه/ برنامه "صبحانه " هر روز ساعت 7صبح با رویکرد ایجاد نشاط و انرژی و با پرداختن به موضوعات اجتماعی به صورت زنده به روی آنتن شبکه استانی نور قرار گرفت.

تهیه کننده این برنامه پرمخاطب سیمای نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، اظهارداشت: برنامه " صبحانه" یک مجله صبحگاهی است که فضایی جذاب، اکتیو و شاد دارد و در کنار آن به اطلاع رسانی و بعضاً به تحلیل اخبار، رویدادها و مناسبت های روز با حضور کارشناسان و صاحب نظران می پردازد.

جواد سعادتمند افزود: این برنامه که با هم دلی همیشگی شما مردم مهربان و مخاطبان ارجمند همراه بوده در فصل جدید، با تجربه ساختاری متفاوت و افزودن شماری از بهترین مشاوران رسانه ای و کارشناسان فرهنگی به گروه خود، تلاش خواهد کرد که انتظار چند ماهه بینندگان وفادار را به گونه ای درخور پاسخ بگوید.

این فعال رسانه ادامه داد: توجه به ضروریات زندگی روزمره همشهریان، اطلاع رسانی دغدغه ها و نیازهای آنان همچنین تولید و ارائه موضوعاتی از جمله؛ اخلاق و معنویت، خانواده و زن، ورزش و هنر، تولید ملی و بیانیه گام دوم انقلاب از جمله اولویت ها و سیاست های سری جدید برنامه «صبحانه » است.

سعادتمند به بخش های دیگر این مجله صبحگاهی اشاره کرد و افزود: «تقویم تاریخ»، «پیشخوان خبر»، «پیام سلامتی»، «آیتم های مفرح و نشاط آور متناسب با فضای صبحگاهی»، « گفت وگو با میهمانان»، « ارتباط با پلیس راهور» و « گزارش آخرین وضعیت هواشناسی استان» از جمله آیتم های دیگر این مجله می باشد.

این فعال رسانه با اشاره به اجرای زنده ورزش صبحگاهی در برنامه صبحانه بیان داشت: با توجه به منّویات مقام معظم رهبری پیرامون توسعه ورزش همگانی این آیتم با همکاری پایگاه های ورزش همگانی استان که هر روز به یک پایگاه اختصاص دارد، اجرا می گردد.

سعادتمند با بیان اینکه این برنامه تا پایان سال از سیمای نور پخش خواهد شد، تأکید کرد: بحمدالله تا کنون ۴۵برنامه زنده را روی آنتن داشته ایم و با حمایت های مدیرکل صدا و سیمای استان از اول مهرماه همزمان از شبکه " شما " پخش می شود.

این تهیه کننده و کارگردان صدا و سیمای قم ادامه داد: ایجاد فضایی گفتگومحور، امکانی برای مخاطبان بومی و حتی سراسر کشور ایجاد کرده است که سوالات خود را از دل توضیحات مهمان برنامه استخراج کنند. در کنار این، ارتباط زنده تلفنی با مسئولان و کارشناسان استان نیز فرصت پرسش و پاسخ مستقیم را با بینندگان مخاطب برنامه فراهم می‌کند که در توفیق برنامه‌های زنده، نقش بسزایی دارد.

سعادتمند در پایان گفت وگوی خود بیان کرد: من آرزو می‌کنم جوانان این مملکت، شاداب، پرنشاط و پرانرژی بوده تا بتوانند الگوی خوبی برای آیندگان باشند. جبران خلیل‌جبران می‌گوید: ثروت حقیقی یک ملت در ذخیره طلا و نقره او نیست، بلکه در توان یادگیری او، در بصیرت او و در درستکاری فرزندان اوست.

لازم به ذکر است، مجله زنده صبحگاهی « صبحانه» در سال 98 به تهیه کنندگی جواد سعادتمند، کارگردانی مرتضی ترقی صبح ها از ساعت 7 بر روی آنتن سیمای مرکز قم قرار می گیرد.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha