پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
​آیت الله هادوی: همزیستی و گفتمان راه حل مبارزه با اسلام هراسی

حوزه/ دولت های آزاده به ویژه مسلمان باید با همکاری یکدیگر و با استفاده از سازمان ها و مجامع بین المللی و منطقه ای به این جنایت پایان دهند و حق مردم مظلوم کشمیر را احیاء نمایند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن بیانیه استادهادوی تهرانی درخصوص تجاوز بی رحمانه دولت هند به کشمیر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت (به کدامین گناه کشته شد؟!) {سوره تکفیر، آیه 9}

کشمیر این پاره ی مظلوم پیکر امت اسلامی با مردمانی مؤمن و رنج کشیده چندین هفته است در سایه سکوت مرگبار رسانه ای در جهان توسط دولت هند مورد تجاوزی بی سابقه و بی رحمانه قرار گرفته و اخبار ناگواری که علی رغم سانسور شدید، به بیرون راه پیدا می کند بسیار دردناک و غم انگیز است.

چگونه یک دولت در دنیای مدرن به خود اجازه می دهد که حق شهروندان فراوانی را زیر پا گذاشته و بی مهابا به جان و مال آنان تعرَض کند؟!

چگونه یک دولت با رفتاری ددمنشانه و خشونتی وحشیانه بخشی از سرزمین خود را مورد تعرض قرار می دهد و آن را گامی در مسیر بازگشت "شکوهمندی گذشته" به کشمیر می شمارد؟!

بی شک بر آحاد مردم آزاده، به ویژه مسلمانان جهان، لازم است به هر شکل ممکن از ادامه این تعدَی بی شرمانه جلوگیری کنند و به هر طریق ممکن ابراز انزجار خود را آشکار سازند.

دولت های آزاده به ویژه مسلمان باید با همکاری یکدیگر و با استفاده از سازمان ها و مجامع بین المللی و منطقه ای به این جنایت پایان دهند و حق مردم مظلوم کشمیر را احیاء نمایند.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ (الشعراء، 227)

مهدی هادوی تهرانی

قم آشیانه آل محمد علیهم السلام

3 شهریورماه 1398

23 ذی الحجة 1440

25 اوت 2019

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha