جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه اسلام آباد غرب عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه خادمان واقعی در 40 سال گذشته بصورت چهره های ماندگار در قلوب مردم انقلابی ثبت و ضبط شده اند، گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای امید بخشی به مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی با چاشنی رونق تولید است.

 حجت الاسلام محمد طه مهری، امام جمعه اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: شهیدان دولت، خادم ملت و دشمن ستیز و به خاطر داشتن پیروی از امام و رهبری جامعه، مورد خشم و غضب منافقین، این دست پروردگان استکبار جهانی قرار گرفتند.

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به سخنان ارزشمند شهید رجایی که فرمودند: مردم ما از کمبود ها و کسریها گله ندارند، آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس!، افزود: شهیدان رجایی و باهنر یاور مستضعفان بودند و تجمل‌گرایی و دست‌درازی به بیت‌المال را حرام و ناعدالتی اجتماعی را تحمل نمی کردند.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر مظهر تعهد و خدمت انقلابی و مدیریت جهادی و دارای ده‌ها خصوصیت ویژه بودند.

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه شیطان بزرگ توسط جریان دست نشانده نفاق و اقدامات خبیثانه رئیس جمهور بنی صدر، با ترور شخصیتی نیروهای مکتبی اثرگذار، وارد فاز ترور آنان شد، گفت: همان جریان غربگرا که منافقین آلت دست آنان بودند و کاری جز مانع تراشی در مسیر پیشرفت انقلاب نداشت، امروز هم با نفوذ در برخی مراکز تصمیم گیری و با ضعف مدیریت، به دنبال ضربه زدن به امید مردم هستند.

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه خادمان واقعی در 40 سال گذشته بصورت چهره های ماندگار در قلوب مردم انقلابی ثبت و ضبط خواهند شد، اظهار کرد: شهید رجایی نگران تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال بود.

حجت الاسلام مهری با بیان اینکه همت و کار جهادی در مجموعه نظام، خصوصا دولت و الگو قرار دادن تلاش شبانه روزی و بدون منت شهیدان دولت برای مردم انقلابی، می شود بار دیگر دسیسه دشمنان را خنثی کرد، گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای امید بخشی به مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی با چاشنی رونق تولید است.

وی در پایان اظهار داشت: خروج از رکود اقتصادی و معضلات اجتماعی، عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید داخلی و توانمندی درون زا و دوری از واردات بی رویه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha