پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت ولیعصر (عج) بیجار گفت: طلاب به عنوان سربازان و رزمندگان جنگ نرم در مقابل شبهات و دشمنی های معاندان و دشمنان دین خدا قرار دارند که این وظیفه ای بسیار سنگین و مهمی در بین امت اسلام محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی صبح امروز در جمع طلاب جدید مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: باید خداوند را شاکر باشید که شما به عنوان سرباز امام زمان انتخاب شده اید و وظیفه حفظ و انتقال مفاهیم ناب دین مبین اسلام بر عهده شما گذاشته شده است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: طلبگی برای خود آداب و رسومی دارد که از آن به عنوان «زی طلبگی» یاد می شود، لذا باید در دوران تحصیل در این مدرسه همواره به این نکات مهم توجه داشته باشید.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: امروز طلاب به عنوان سربازان و رزمندگان جنگ نرم در مقابل شبهات و دشمنی های معاندان و دشمنان دین خدا قرار دارند که این وظیفه ای بسیار سنگین و مهمی در بین امت اسلام محسوب می شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: خوشبختانه علیرغم اینکه در استان کردستان شاهد وجود مذاهب متخلف هستیم، بازهم به عینه شاهد وحدت و یکپارچگی خاصی بین مردمان این دیار هستیم که این نشان از بینش دینی و سیاسی مردم این استان دارد.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه باید در دوران طلبگی به خوبی درس بخوانید و در آینده به یک روحانی مجرب، جامع و انقلابی تبدیل شوید، گفت: امروز وضعیت طلبگی نسبت به گذشته بسیار تقدیر کرده است، به برکت وجود انقلاب اسلامی حوزه های علمیه رونق خاصی پیدا کرده اند تا جایی که بسیاری از طلاب غیرایرانی در حوزه های علمیه کشورمان در حال درس خواندن هستند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: طی دوران طلبگی برای همه ما هم شیرینی خاص خود را دارد و هم تلخی خود را، شیرینی آن این است که به عنوان سرباز امام زمان (عج) وظیفه نشر دین خاتم الانبیاء(ص) را برعهده داریم و تلخی و سختی این مسیر هم مشکلاتی می باشد که برخی از مغرضان و دشمنان دین خدا در پیش راه ما قرار می دهند تا شاید از مسیر حق ما را خارج کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha