سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 861674
۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار از برگزاری دوره "غدیرشناسی" در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به برخی از برنامه های انجام گرفته در دهه «امامت و ولایت» توسط مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در دهه «امامت و ولایت» امسال، مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار برنامه های مذهبی و فرهنگی متنوعی برگزار کرد که بازخورد بسیار مناسبی در سطح شهرستان و منطقه داشت.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار گفت: یکی از برنامه های ما اعزام مبلغین و روحانیون طرح هجرت به نقاط مختلف شهرستان بیجار در دهه «امامت و ولایت» بود که با استقبال خود مردم مومن و انقلابی منطقه روبرو شد.

این استاد حوزوی در ادامه بیان کرد: بانی و مسئول برگزاری این طرح؛ حجت الاسلام محمد کرانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کردستان بود که جای دارد از پیگیری های وی در این زمینه تقدیر داشته باشیم.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه سخنان خود گفت: در این طرح بیش از 40 نفر در قالب مبلغ و روحانی طرح هجرت به نقاط مختلف شهر بیجار و روستاهای این شهرستان به مدت سه روز اعزام شدند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: شرکت کنندگان در این طرح تبلیغی که به مناسبت دهه «امامت و ولایت» برگزار شد، همگی جزو برادران بودند و در 40 نقطه حضور فعال داشتند.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه گفت: همچنین در دهه امامت و ولایت مدرسه سفیران هدایت بیجار یک دوره "غدیرشناسی" در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با دعوت از یکی از خطبای قم برگزار کرد.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه  دوره غدیر شناسی در قالب یک روز برگزار گردید، اظهار داشت: حجت الاسلام اکبری از اساتید حوزه علمیه قم سخنران این دوره بودند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت سفیران بیجار تاکید کرد: در این دوره روحانیون طرح هجرت، طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار، روحانیون مستقر، مبلغین آزاد و... حضور داشتند.

وی به موضوعات «دوره غدیرشناسی» اشاره کرد و گفت: تبیین مسئله غدیر، تبیین مسئله امامت، پاسخگویی به شبهات غدیر، خطبه خوانی غدیر و... از موضوعات دوره غدیرشناسی در این شهرستان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha