سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
۱۱۰ باب منزل تعمیری به ساکنین منطقه سیل‌زده عین دو اهواز تحویل داده شد
۱۱۰ باب منزل تعمیری به ساکنین منطقه سیل‌زده عین دو اهواز تحویل داده شد

حوزه/ آیین تحویل ۱۱۰ باب منزل تعمیری منطقه سیل‌زده و محروم عین دو اهواز، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تحویل ۱۱۰ باب منزل تعمیری منطقه سیل‌زده و محروم عین دو اهواز، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیین تحویل ۱۱۰ باب منزل تعمیری، که همراه بود با جشن بزرگ عید غدیر، نخست با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و در ادامه نماهنگی از فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی قرارگاه سازندگی و خدمت‌رسانی بقیة‌الله (عج) به‌عنوان متولی بازسازی این تعداد باب منزل پخش شد.

همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و حجت‌الاسلام قاسم الهایی سحر، مسئول قرارگاه سازندگی و خدمت‌رسانی بقیة‌الله (عج) از مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

لازم به ذکر است، ۱۱۰ باب منزل تعمیری منطقه سیل‌زده و محروم عین دو اهواز نتیجه فعالیت ۳۰ گروه جهادی و هرکدام به استعداد ۲۵ نفر است که به مدت نزدیک به دو ماه مشغول به فعالیت بوده‌اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha