سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: گونه دیگری از جهاد، مبارزه با فساد و رانت است که این نوع جهاد هم در این عصر بسیار مهم می باشد، لذا انسان باید کاری انجام دهد که درگاه خداوند سربلند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در جمع جهادگران بسیج سازندگی استان کردستان گفت:باید در انجام کارهای جهادی منویات رهبر معظم انقلاب را نصب العین حرکت خود قرار دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جهاد در راه خداوند متعال از اجر و پاداش والایی برخوردار است، اظهار داشت: ارزش و جایگاه کار جهادی در راه خدا بسیار بالاست، لذا جهادگران بسیجی بدانند که بهترین راه رستگاری و سعادت را انتخاب کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: انسان عاقل و با تقوا کسی است که راههای رسیدن به سعادت واقعی و خدا را به خوبی می شناسد و در این مسیر حرکت می کند و روز به روز به خداوند متعال نزدیک تر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جهاد چند چهره دارد، گاهی جهاد به معنای مقابله با دشمنان دین خدا همانند مقاومت در برابر تحریمها و اجرای اقتصادی مقاومتی است و گاهی نیز به شکل تقابل تمدن اسلام و غرب می باشد. جنگ تمدنی که غربی ها برای به حاشیه بردن اسلام به راه انداخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: امروز جامعه اسلامی بیشتر از هر روز دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و این همان چیزی است که دشمنان به شدت از آن واهمه دارند.

وی با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی در جامعه اسلامی تقویت شود، اظهار داشت: همه ما امیدواریم که خداوند به جهادگران توفیق روزافزون دهد و این برادران جهادگر بتوانند زمینه تحولات و پیشرفت های فرهنگی، اقتصادی و... در جامعه اسلامی را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان نظام به دنبال مبارزه با فقر و محرومیت زدایی در کشور بوده اند، لذا برای رسیدن به این مهم نیازمند انجام کار جهادی در کشور هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در پایان سخنان خود اظهار داشت: گونه دیگری از جهاد، مبارزه با فساد و رانت است که این نوع جهاد هم در این عصر بسیار مهم می باشد، لذا انسان باید کاری انجام دهد که درگاه خداوند سربلند باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha