سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار شاهوار پور ، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با تأکید بر اینکه تا قبل از بارش‌های سال جدید باید وضعیت خانه‌های مردم سیل‌زده به ثبات کامل رسد، گفت: زیرساخت‌های منطقه عین دو اهواز همچون آب و فاضلاب، آسفالت معابر دچار آسیب‌هایی است که باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در آیین تحویل ۱۱۰ باب منزل تعمیری منطقه سیل‌زده و محروم عین دو اهواز، اظهارداشت: اگرچه چندماه از فروکش کردن سیل گذشته است، اما مردم سیل‌زده همچنان نیازمند کمک‌رسانی بیشتری از جانب مردم و گروه‌های جهادی و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با کمک گروه‌های جهادی، در منطقه عین دو اهواز، اقداماتی انجام داده است، گفت: یکی از این اقدامات کمک به بازسازی ۱۱۰ باب منزل تعمیری سیل‌زدگان بوده است.

سردار شاهوار پور، با اشاره به تخریب برخی از مناطق و آسیب به منازل و وسایل زندگی آنها، بیان کرد: بیش از ۷۰۰ واحد براثر سیل در منطقه عین دو اهواز آسیب دیده که کمک‌رسانی و روند بازسازی و احداث همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان از همکاری سپاه‌های معین همچون سپاه استان‌های تهران و البرز سخن گفت و با تأکید بر اینکه قبل از آغاز بارندگی باید بتوان بخش عمده‌ای از مشکلات مردم را کاهش داد، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های منطقه عین دو اهواز همچون آب و فاضلاب، آسفالت معابر دچار آسیب‌هایی است که باید پیگیری شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha