پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید جلال صالحی

حوزه/ مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند مانع از پیشرفت انقلاب اسلامی شود، گفت: روحانیت باید با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه، توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام را خنثی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری، یک شنبه شب در جلسه جامعه روحانیت شهرستان ساری، به نقش روحانیت در ادوار مختلف تاریخ اشاره کرد و گفت: مرزبانی روحانیت از دین موجب حفظ و گسترش ارزش های الهی شده است.

وی با بیان این که اگر روحانیت نبود مفاهیم و احکام دینی از سوی دشمنان مورد تحریف قرار می گرفت، افزود: تلاش ها و از خودگذشتگی های عالمان موجب حفظ و گسترش دین شده است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که علما با همراهی مردم توانستند دین را حفظ کنند، گفت: تعامل و پیوند مستحکم میان مردم و روحانیت همواره نقطه قوت جریان های دینی در جامعه اسلامی بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی به عنوان نهضتی برخواسته از متن حوزه های علمیه امروز به یک الگوی اثرگذار در دنیا تبدیل شده است، افزود: حوزه به عنوان مادر انقلاب، دفاع و حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب را وظیفه و تکلیف خود می داند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که دشمن در طول چهار دهه اخیر با راه های مختلفی تلاش کرد تا انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کند، بیان داشت: هوشیاری و بصیرت علما و مردم موجب خنثی شدن این توطئه دشمنان شده است.

وی با بیان این که ارتباط تنگاتنگ مردم و روحانیت یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت کشور در چهار دهه اخیر بوده است، گفت: دشمن در این چهار دهه همواره تلاش کرد تا رابطه مردم و روحانیت را تضعیف کند تا به خواسته های نامشروع خود دست پیدا کند.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که توطئه و هجمه های دشمن مانع تعامل و ارتباط مردم و روحانیت نشده است، بیان داشت: امروز نیز یکی از بهترین راه های حفظ انقلاب و نظام اسلامی تعامل بیشتر مردم و روحانیت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هیچ قدرتی نمی تواند مانع از پیشرفت انقلاب اسلامی شود، افزود: روحانیت باید با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه، توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام را خنثی کند.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمن همواره به دنبال تفرقه  و اختلاف در کشور بوده است،  خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان باید مراقب باشند تا در دامن دشمن گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha