پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 861748
۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
اردوی جهادی

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه رضویه بیرجند و پایگاه مسجد قبای بیرجند، در قالب اردوی جهادی شهید خائف در روستای سیوجان شهرستان خوسف حضور یافتند.

حجت الاسلام علیجان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در روستای سیوجان خوسف گفت: جمعی از طلاب مدرسه علمیه رضویه بیرجند و پایگاه مسجد قبای بیرجند در قالب اردوی جهادی شهید خائف در روستای سیوجان شهرستان خوسف حضور یافتند.

وی ادامه داد: در این اردوی جهادی دو روزه، جهادگران بعد از برداشتن دیوار قدیمی حیاط مسجد جامع روستای سیوجان، آن را پی کنی و با سنگ و آجر بازسازی کردند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با بیان جایگاه اردوهای جهادی در جامعه، تصریح کرد: جامعه اردوهای جهادی را به عنوان نماد انقلابی گری و محرومیت زدایی می داند و خدمت و ایثار بیانگر هدف اردوهای جهادی در جامعه است.

حجت الاسلام دلدار به تاثیر اردوهای جهادی در خودسازی طلاب اشاره و خاطرنشان کرد: طلبه ها با وجود اینکه جوان و نوجوان هستند، با اشتیاق و نیروی جوانی که دارند، حاضر می شوند در مناطق محروم و دور افتاده و بدون امکانات برای خدمت رسانی و تبلیغ به مردم این مناطق کمک کنند.

وی ادامه داد: ما در اردوهای جهادی تبلیغ اسلام و دین را به شیوه ای جدید انجام می دهیم که باعث درک متقابل مردم و ایجاد محبت و همدلی بین آنان و طلاب می شود.

انتهای پیام/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha