جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یک روایت معتبر درباره انفجار دفتر نخست وزیری

حوزه/ مدیرعامل به‌نشر از انتشار کتاب «یک روایت معتبر درباره انفجار دفتر نخست وزیری» همزمان با فرارسیدن آغاز هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  حسین سعیدی با اشاره به اینکه مجموعه «یک روایت معتبر» به بیان حوادث و رخدادهای مهم در ارتباط با انقلاب اسلامی ایران می پردازد، گفت: «یک روایت معتبر درباره انفجار دفتر نخست وزیری» یکی از آثار این مجموعه است که به قلم سعید زاهدی در آستانه سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر و آغاز هفته دولت به بازار نشر عرضه شد.

وی با بیان اینکه مجموعه «یک روایت معتبر درباره انفجار دفتر نخست وزیری» روایتگر وقایع هشتم شهریور ماه ۱۳۶۰ و جلسه شورای عالی امنیت ملی در ساختمان دفتر نخست وزیری است که منجر به شهادت «محمد علی رجایی» رئیس‌جمهور و حجت الاسلام «محمدجواد باهنر» نخست‌وزیر جمهوری اسلامی ایران شد، تاکید کرد: در این اثر چگونگی به شهادت رسیدن یاران امام راحل و وقایع پس از آن به همراه ناگفته هایی از این انفجار روایت می شود که در پایان بخش هایی از زندگی این دو شخصیت گرانقدر انقلاب اسلامی ایران گنجانده شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه در این اثر اطلاعات معتبری از آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی، روزنامه اطلاعات، روزنامه کیهان، روزنامه جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ گردآوری شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه «یک روایت معتبر» ماحصل ۱۰ سال تلاش و کار پژوهشی جمعی از نویسندگان حرفه ای و انقلابی می باشد.

وی به دیگر آثار این مجموعه که تاکنون راهی بازار نشر شده است اشاره کرد و افزود: یک روایت معتبر درباره شهید محلاتی، یک روایت معتبر درباره مدرسه رفاه، یک روایت معتبر درباره چهارسرود انقلابی، یک روایت معتبر درباره انقلاب سفید، یک روایت معتبر درباره حماسه ۶ بهمن مردم آمل، یک روایت معتبر درباره حسینیه ارشاد، یک روایت معتبر درباره کمیته مشترک ضد خرابکاری، یک روایت معتبر درباره همه پرسی جمهوری اسلامی، یک روایت معتبر درباره دولت بختیار، یک روایت معتبر درباره شریف امامی و دولت آشتی ملی، یک روایت معتبر درباره حزب توده، یک روایت معتبر درباره روابط ایران و مبارزان فلسطینی، یک روایت معتبر درباره ماموریت هایزر در ایران و… برای مطالعه در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

مدیرعامل به‌نشر در پایان یادآور شد: «یک روایت معتبر درباره انفجار دفتر نخست وزیری» در ۷۵ صفحه به صورت مصور و در قطع رقعی با تیراژ یک هزار نسخه روایتگر گذشته ای است که مرور آن روشنای راه آینده و راه اهتزاز پرچم اسلام بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری خواهد بود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیام‎رسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha