پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: مبلغین و مداحان علاوه بر ذکر مصیبت، فلسفه قیام امام حسین (ع) و امر به معروف و نهی از منکر را برای مردم و جوانان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، صبح امروز در گردهمایی ذاکرین و مداحان استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید حسن پور سپاه شهرستان قزوین برگزار شد گفت: مقتل خوانی و تبیین حماسه ایثارگری و سلحشوری یاران سالار شهیدان باید در ایام ماه محرم و صفر اولویت ذاکرین و مبلغین باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: عزاداری ها باید به طور صحیح و تنها برای مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش انجام شود و به دور از هرگونه خودنمایی باشد. مداحان  نیز باید توجه داشته باشند تا اشعار و سبک های انتخابی برای این ایام مناسب ومطلوب باشد.

ویبا بیان این که عظمت امام حسین (ع) در دنیا بی نظیر است، ادامه داد :مداحان، سبک ها و نوحه های مناسب را در راستای روشنگری و بصیرت افزایی مخاطبان انتخاب کنند.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: عزاداری های باید با الهام از نهضت حسینی، حرکت ساز و شتاب بخش به سمت اهداف بلند انقلاب اسلامی باشند، لذا مبلغین و مداحان علاوه بر ذکر مصیبت، فلسفه قیام امام حسین (ع) و امر به معروف و نهی از منکر را برای مردم و جوانان تبیین کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha