جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان رونمایی از سامانه دفاعی باور ۳۷۳ را یکی دیگر از افتخارات صنایع دفاعی برشمرد و گفت: ساخت سامانه دفاعی باور ۳۷۳ با حرکت جهادی و خودباوری به دست آمده است و این سامانه یکی از پیشرفته ترین سلاح دفاعی است که باید گفت قوی تر از اس ۳۰۰ روسیه می باشد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان  کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی،  شامگاه یک شنبه با حضور خود در محل اداره بازنشستگی نیروهای مسلح استان، ضمن بازدید از محل و نقاط مختلف این اداره  در دیدار با مسئولین و کارکنان  اظهار داشت: شما از یادگاران دفاع مقدس هستید و دارای نقش و جایگاه مهم و ویژه ای می باشید. 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از اینکه عضو این مجموعه هستید باید خوشحال و خرسند باشید و حفظ کرامت و عزت و تامین معیشت بازنشستگان و مستمری بگیران و بهره گیری از نظرات و تجربیات مفید آنها را سر لوحه عمل همه دستگاه های زیربط از جمله نیرو های مسلح قرار دهید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: شماها از آن گروه افرادی بودید که در دوران دفاع مقدس همواره و بدون توقف با شیطان و دشمنان درمبارزه بوده اید.

وی با اشاره به آیات قرآنی، بیان کرد: خداوند درقرآن می فرماید دشمنان همواره و با تلاش با شما مبارزه می کنند  و آنها می خواهند  شما تابع محض آنها شوید و از مسلمانی و دین دست بردارید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با  بیان اینکه اساس و ابزار شیاطین و دشمنان فساد و ظلم است اذعان داشت:  دشمنان دنبال این هستند با شکلهای مختلف و به انحراف کشیدن خانواده و فرد فساد را درجامعه اسلامی ترویج دهند و اگر نبودند افرادی که جلوی آنها بایستند و مبارزه کنند دنیا را فساد در بر می گرفت.

وی عنوان کرد: بازنشستگان نیروهای مسلح  مجاهدان شجاعی  هستند که در مبارزه و جنگ با رژیم  بعث عراق بهترین سالهای عمر خود را برای خدمت به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی صرف کردهاند.و توانستند به تمام معنا رژیم صدام و تمام ابرقدرتهای شرق و غرب را در تصمیمات خود ناکام بگذارید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: یکی از ویژگی های نیروهای مسلح ما در دوران جنگ این بود  که همگی مسلح به  سلاح ایمان و تقوای الهی بودند و با کمترین تجهیزات در مقابل دشمن ایستادند و از کشور دفاع کردند.

وی در این دیدار با بیان اینکه بازنشستگی به معنی پایان مجاهدت در مسیر انقلاب اسلامی نیست، گفت: بازنشستگان گنجینه‌ای ارزشمند از تجربیات کاری و دارای راهبردهای تاثیرگذار برای حل مسائل و مشکلات کشور هستند.کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه مجموعه دستگاه های  کشور باید تلاش کنند تا سطح زندگی اقشار سالمند و بازنشسته ارتقاء پیدا کند، گفت: ارتقای سطح زندگی و رضایت بازنشستگان، روحیه کار و تلاش را به ویژه در اقشار جوان کشور تقویت کرده و تاثیر مثبتی بر شاخصههای اقتصاد ملی دارد.

وی با اشاره به پیشرفت صنایع  دفاعی ایران اظهارداشت: دراوایل انقلاب ودردوران دفاع مقدس ما از لحاظ تسلیحات نظامی ودفاعی صفر بودیم وبرای گلوله کلاشینکف  مانده بودیم  اما امروز با استعانت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با اتکا به ایمان و اراده و توانمندی نخبگان و اندیشمندان جوان خود، توانسته ایم به خودکفایی حداکثری در صنعت دفاعی و همچنین ساخت محصولات دفاعی نوینِ دست یابیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی رونمایی از سامانه دفاعی باور ۳۷۳ را یکی دیگر از افتخارت صنایع دفاعی برشمرد و گفت: ساخت سامانه دفاعی باور ۳۷۳ با حرکت جهادی و خودباوری به دست آمده است و این سامانه یکی از پیشرفته ترین سلاح دفاعی است که باید گفت قوی تر از اس ۳۰۰ روسیه می باشد .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان منشاء پیشرفت ها در صنایع دفاعی را مدیون حمایت ها و رهنمود های مقام معظم رهبری و تلاش و باور نیروهای مسلح جوان و کارآمد کشور برشمرد و عنوان کرد: ایران توانسته دربحث موشکی تحول عظیمی ایجاد کند و با ساخت  قوی ترین موشک های امروز دنیا لرزه براندام آمریکا واستکبار بیاندازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha