پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وزیر اطلاعات

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: همدان پایگاه تهذیب نفس و مجاهدت است. در زمان جنگ تحمیلی شهیدان بی ادعایی از همدان در جبهه ها حضور داشتند که با روحیه جهادی خود در سنگر های دفاع مقدس از اسلام و انقلاب دفاع می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام سید محمود علوی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حضور خود در شهر همدان، گفت: حضور در همدان که شهر فهم و ادب و فرهیختگی است انصافا مایه فخر انسان است و توفیقی است که امروز نصیب بنده شده است.

وی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، اظهار کرد: باید به مردم همدان هم تبریک گفت که در طول تاریخ انقلاب همیشه از شانس امام جمعه های خود برخوردار بوده اند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این جایگاهی که حجت الاسلام والمسلمین شعبانی امروز بر آن تکیه زده اند روزگاری شهید مدنی، آیت الله نوری همدانی و دیگر بزرگان و علمای همدان در آن قرار داشته اند و در این سنگر به هدایت گری افکار مردم می پرداختند.

وی استان همدان را خاستگاه علمای بزرگ جهان اسلام عنوان کرد و گفت: همدان پایگاه تهذیب نفس و مجاهدت است. در زمان جنگ تحمیلی شهیدان بی ادعایی از همدان در جبهه ها حضور داشتند که با روحیه جهادی خود در سنگر های دفاع مقدس از اسلام و انقلاب دفاع می کردند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه امیدورایم بتوانیم با اخلاص در خدمت مردم باشیم ابراز داشت: بسیار خوشحالیم که همکاران ما در استان از نفس گرم امام جمعه ای که دارای چنین مراتب علمی است، استفاده می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha