جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: اطلاق سربازان گمنام امام زمان(عج) به نیروهای مخلص و خدوم وزارت اطلاعات، نشان دهنده اقدامات و فعالیت شبانه روزی و با اخلاص عزیزان فعال در این عرصه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات، با تبریک عید غدیر و روز مباهله، گفت:امروز تاکیدی بر اهمیت و جایگاه خانواده در اسلام به عنوان مبارک ترین بنیان ها است.

وی، استان همدان را دارای دو گوهر عنوان کرد و گفت: بوعلی سینا و باباطاهر دو گوهر استان همدان هستند که از آنها به نماد عقلانیت و نماد ادبی و عاطفه می توان یاد کرد.

امام جمعه همدان افزود: این تلفیق عقل و عاطفه در همدان نماد خیلی خوبی دارد، به طوری که بوعلی سینا عقل گرای محض است و باباطاهر در بحث عاطفه وارد شده است و این موضوع را در فضای استان می توان مشاهده کرد.

وی با تاکید بر این که بدنه اداره اطلاعات از نیروهای پا به کار، انقلابی و با انگیزه تشکیل شده است، اظهار داشت: اطلاق سربازان گمنام امام زمان(عج) به نیروهای مخلص و خدوم وزارت اطلاعات، نشان دهنده اقدامات و فعالیت شبانه روزی و با اخلاص عزیزان فعال در این عرصه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: امنیت حاکم بر استان همدان و در سراسر کشور تاییدی بر زحمات بی دریغ سربازان گمنام امام زمان(عج) است که همه ما مدیون این خدمات هستیم.

وی با تقدیر از عملکرد نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی در شناسایی قاتل شهید قاسمی، یادآور شد: در جریان شهادت شهید قاسمی انصافا همه نیروهای نظامی و اطلاعاتی زحمات فراوانی کشیدند و در کمتر از 24 قاتل این طلبه مظلوم، به سزای عمل خود رسید.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به این که این عملکرد آرامش را در فضای روانی جامعه ایجاد کرد، اظهار داشت: گاهی اوقات بحث بازگرداندن آرامش روانی، بحث جدی تر نسبت به دیگر مسائل است که در این قضیه به خوبی عمل شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با همه مشکلاتی و نقشه های دشمنان که امروز با آن مواجه هستیم، به لطف خدمات و رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج) که در هیچ جایی نامی هم از آن ها نیست، کشور دارای امنیت مثال زدنی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha