جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه خلاقیت جوان ایرانی به برکت انقلاب اسلامی به بار نشست و در راه رسیدن به قله های علم و پیشرفت است، گفت: با تکیه بر شعار «ما می توانیم»، به سمانه پدافند هوایی باور 373 رسیدیم.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به آیه 60 سوره انفال که می فرماید: «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ...»، گفت: سامانه موشکی پدافند هوایی باور ۳۷۳؛ موجب نگرانی دشمنان انقلاب اسلامی، خصوصا رژیم صهیونیستی و مایه امید رزمندگان جبهه مقاومت است.

مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه به اعتراف برخی منابع خبری روس، سامانه‌های موشکی جدید «باور-۳۷۳» ایرانی را مشابه موشک‌های «اس-۳۰۰» روسیه نامیده که دردسری بزرگ برای رژیم صهیونیستی است، افزود: سامانه باور ایرانی می‌تواند مشکلات جدّی را برای هواپیماهای متجاوز رژیم صهیونیستی در آسمان سوریه به وجود آورند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت مقام معظم رهبری از دانشمندان جوان و پیشتیبانی از شرکت های دانش بنیان که توانستند با تولید «اس 300 ایرانی» آسمان کشور را امن تر و ترس را در دل دشمنان بیافزاید.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه حضور کشورهای فرامنطقه ای و خصوصا رژیم کودک کش صهیونیستی با تجاوز به کشورهای همسایه؛ موجب ناامنی در غرب آسیا شده، گفت: «این سامانه سدی پولادین در برابر تجاوز و وحشی گری صهیونیستها خواهد بود که به خود اجازه ندهند به آسانی به خاک سوریه و لبنان حمله نمایند.

وی تصریح کرد:  تولید باور۳۷۳  برای مسئولین این پیام را دارد که در صورت حمایت از نسل جوان و تکیه بر توانمندی ایرانی، می شود بر مشکلات صنعت، غلبه کرد.

مدیر مدرسه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با اشاره به اینکه خلاقیت جوان ایرانی در رژیم طاغوت با توجه به وجود سطله اجانب مدفون و اکنون به برکت انقلاب اسلامی به بار نشست و در راه رسیدن به قله های علم و پیشرفت می باشد، اظهار کرد: با تکیه بر شعار ما می توانیم، به باور 373 رسیدیم.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه پیشرفت های دفاعی از جمله صنعت موشکی  لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، افزود: مدیریت صحیح منابع خدادادی و انسانی همراه با تدبیر، و واگذاردن مسئولیت افراد سالخورده؛ در بُعد میدان کار و مدیریت به جوانان، آزادی خرمشهرها را بدنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha