پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 861834
۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
آغاز سال تحصیلی گیلان

حوزه/ سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ حوزه علمیه گیلان، طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین، اساتید و طلاب گیلانی، در مصلی امام خمینی(ره) رشت به صورت رسمی آغاز گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، سال تحصیلی ۹۹-۹۸ حوزه علمیه گیلان، صبح امروز طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین، اساتید و طلاب گیلانی، در مصلی امام خمینی(ره) رشت به صورت رسمی آغاز گردید.

در این مراسم که طلاب، اساتید و کادر ۱۴ مدرسه علمیه سراسر استان در آن حضور یافتند،  ابتدا حجت الاسلام حمیدرضا صابرپور معاون آموزش حوزه علمیه گیلان ضمن عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان، گزارشی از دستاوردهای ۲ ساله دوره مدیریت جدید استان و برنامه های پیش رو را قرائت کرد.

 در بخش بعدی این مراسم ۶ نفر از اساتید، مسئولین و طلاب منتخب پشت تریبون رفته و در حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای حوزه علمیه گیلان، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در ادامه این همایش، حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی درخصوص شروع سال تحصیلی جدید و همچنین مسائل مطرح شده توسط طلاب و اساتید، سخنانی را ایراد کرد.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه ۳۱ نفر از اساتید و مدیران موفق و طلاب ممتاز مدارس علمیه استان توسط نماینده ولی فقیه در گیلان مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha