جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حمید ایزدی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با بیان این که حاصل آموزش و پژوهش و خروجی آن باید در عرصه تبلیغ خود را نشان دهد، گفت: همه اساتید حوزه علمیه خراسان به عنوان مبلغین باید نقش ویژه و اثرگذاری ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام حمید ایزدی، در اختتامیه اجلاسیه سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد با بیان این که حاصل آموزش و پژوهش باید در تبلیغ خود را نشان دهد، گفت: همه اساتید حوزه علمیه خراسان به عنوان مبلغین باید نقش ویژه و اثرگذاری ایفا کنند.

وی ادامه داد: عرصه های تبلیغی فراوانی در شهرستان ها وجود دارد که می طلبد اساتید حوزه علمیه خراسان با ظرفیت های تبلیغی به وجود آمده به دنبال این حرکت تحولی مهدکهن انقلابی باشند و برای تعالی شهرستان های استان تلاش کنند.

حجت الاسلام ایزدی با بیان این که امروز شان تبلیغی شما به درستی در جامعه درک شده است که این تبلیغ نیز باید بر اساس آیات نورانی قرآن باشد، ابراز کرد: در آیه مباهله نیز پیامبر مجادله احسن را بر اساس تبلیغ ارائه دادند و امروز اساس تبلیغ در حوزه علمیه خراسان باید باهمت بلند شما اساتید معزز انقلابی پیگیری شود چراکه مردم همه شما را با وجهه تبلیغی می شناسند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با بیان این که باید اساتید حوزه علمیه خراسان نسبت به مسائل تبلیغی اهتمام جدی داشته و در ایام تبلیغی نیز حضور فعال و اثرگذاری داشته باشند، ابراز کرد: برنامه های تبلیغی را به مدارس ارائه خواهیم داد و اگر اساتید برنامه های تبلیغی موثر و سازنده ای دارند، نیز حتما به معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان ارجاع دهند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha