جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زن

حوزه/ اولین کارگاه توانمندسازی بانوان و فرماندهان پایگاههای بسیج خواهران شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان به میزبانی ناحیه مقاوت بسیج کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، اولین کارگاه توانمندسازی بانوان و فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان، پیش از ظهر با حضور بیش از 80 نفر از نخبگان، فرماندهان و شورای حوزه بسیج خواهران شمال استان اصفهان با سخنرانی خاتمی راد از فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و خانم نیره قدیر عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، در خصوص جایگاه زن و خانواده در نظام جمهوری اسلامی ایران، در سالن شهدای بسیج کاشان برگزارشد.

برپایه این گزارش، سخنرانان در این کارگاه یک روزه ضمن بررسی جریان سازی زن و خانواده و عملیات روانی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری، در جلسه مبلغین و فرمانده هان نخبه  خواهران بسیجی  شهرستان کاشان نیز شرکت نمودند.

در پایان این مراسم، سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسییج شهرستان کاشان ضمن تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از دیدگاه مقلم معظم رهبری و جایگاه و تحکیم بنیادخانواده توضیحاتی پیرامون مهارت های مدیریتی ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha