سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 861857
۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
سردار کارگر

حوزه/ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دفاع مقدس به‌عنوان کلید وحدت جامعه اسلامی نام برد و گفت: در شرایط فعلی با توجه به نابسامانی‌های موجود در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی تقویت اتحاد و انسجام می‌تواند موجب رفع بخش قابل توجهی از مشکلات شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سردار بهمن کارگر در دیدار با تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، از شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان خادمان انقلاب اسلامی نام برد و اظهار کرد: ما در این انقلاب به دنبال تحقق دولت کریمه هستیم و رسیدن به این هدف نیازمند این است که مسئولان شهیدان رجایی و باهنر را به‌عنوان چراغ راه خود قرار داده و در مسیر آرمان آن‌ها حرکت کنند.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه در حوزه راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: در فعالیت‌های مختلف خود عنایت، هدایت و فریادرسی‌های سیدالشهدا(ع) را به‌خوبی احساس می‌کنیم و به لطف این بزرگواران است که تاکنون در عرصه‌های مختلف توانسته‌ایم موفق باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دفاع مقدس به‌عنوان کلید وحدت جامعه اسلامی نام برد و گفت: در شرایط فعلی با توجه به نابسامانی‌های موجود در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی تقویت اتحاد و انسجام می‌تواند موجب رفع بخش قابل توجهی از مشکلات شود.

وی با اشاره به اینکه نسل جدید انقلاب در دوران دفاع مقدس نبوده و رخ‌دادها و وقایع را مشاهده نکردند، عنوان کرد: معرفی دفاع مقدس به این نسل یکی از مهم‌ترین رسالت‌هاست که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دنبال می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و جمعی از مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار حضور داشتند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha