جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر حسین ظریف منش، مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر

حوزه/ ظریف منش گفت: امیرالمومنین علیه السلام با بلندترین فضیلت ها شناخته می شود و اسوه حسنه در طول تاریخ و در گستره جغرافیایی زمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حسین ظریف منش، مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر، در همایش تبیینی روز مباهله که عصر روز گذشته در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: امسال در دهه امامت و ولایت جوانان و مردم سرافراز کشور در گوشه گوشه کشور و نهادها و ادارات بصورت خودجوش جشن های ولایت و امامت را به نحو احسن برگزار کردند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر افزود: در چند سال گذشته این روز را گرامی داشته می شد و این یک سند پر افتخار شیعه است که پیام ولایت و امامت در آن دیده می شود و باید از غفلت و فراموشی نسبت به این روز غبار زدایی شود.

وی گفت: به فرموده رهبر انقلاب، روز مباهله، روزی است که پیامبر مکرم اسلام، عزیزترین عناصر انسانی خود را به صحنه می آورد. روز مباهله نشان دهنده‌ی این است که بیان حقیقت و ابلاغ حقیقت، چقدر مهم است.

مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر ابراز داشت: مباهله روزی است که پیامبر با عزیز ترین افراد خود که طبق آیات قرآن کریم اَنفُس، نساء و  ابناء خود به میدان مبارزه آمد و این روز، روز عظمت اسلام و مقام و منزلت اهل بیت علیه السلام است.

وی ادامه داد:  امیرالمومنین علیه السلام با بلندترین فضیلت ها شناخته می شود و اسوه حسنه در طول تاریخ و در گستره جغرافیایی زمین است.

ظریف منش در پایان خاطرنشان کرد: ان شاءالله در سال آینده در صدد هستیم با فراخوان مقالات علمی و با حضور اندیشمندان صاحب نظر در این زمینه بتوانیم این حقیقت را به عنوان پرچم و نماد برای مقام اهل بیت علیه السلام برافراشته شود.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha