پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی بهمنی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه گفت: ضد انقلاب در خاکریز فضای مجازی، خیمه زده و از هیچ کوششی برای تخریب باورهای دینی، انقلابی و بدبینی مردم از انقلاب دریغ نمی کند.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص اینکه برای جهاد در فضای مجازی خود را آماده کنید، گفت: در صورت غفلت افسران جنگ نرم در حوزه های علمیه، باید شاهد جولان دشمنان دین خدا در نشر شبهات اعتقادی و وارونه نشان دادن آن در بین آحاد جامعه؛ خصوصا نسل جوان باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه با اشاره به اینکه ضد انقلاب در خاکریز فضای مجازی، خیمه زده و از هیچ کوششی برای تخریب باورهای دینی، انقلابی و بدبینی مردم از انقلاب دریغ نمی کند گفت: ضد انقلاب با فضا سازی و ایجاد بحران تصنعی هر روز پیگیر پروژه ای بوده؛ تا به زعم خود اقدامی علیه نظام اسلامی انجام و خسارتی وارد نماید.

وی با بیان اینکه مدیریت رها شده فضای مجازی موجبات حضور شیطنت آمیز منافقین در فضای مجازی را بوجود آورده که لازمه «حماسه مرصاد» دیگر است، ادامه داد: شهادت مظلومانه طلبه همدانی نتیجه جو سازی کاذب جریان خود فروخته نفاق در فضای مجازی بود که با جهالت و باز نشرآن توسط یک سلبریتی، خون یک انسان بی گناه ریخته شد. 

حجت الاسلام بهمنی با بیان اینکه بصدا آوردن خطر تهاجم فرهنگی توسط دیدبان جبهه انقلاب(مقام معظم رهبری)، زنگ خطری بود که متصدیان امر فرهنگ آن را جدی نگرفتند که شاهد معضلات فرهنگی هستیم، اظهار کرد: تفکر تکنوکرات که در دهه 70  به اسم توسعه و پیشرفت از انتقال فرهنگ بسیجی؛ نتیجه اش ولنگاری فرهنگی را بدنبال داشت.

وی با اشاره به نقش ارزنده مبلغین، نیروهای ارزشی در مراکز آموزشی مدارس، دانشگاه ها و پایگاه های بسیج در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری با ناتوی فرهنگی، گفت: با حضور گروه های جهادی در فضای مجازی، نگذاریم بار دیگر اذهان نسل جوان، خانه تیمی منافقین و جولانگاه ضد انقلاب شود.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه با اشاره به اینکه دشمن شکست خورده از انقلاب اسلامی با نا امیدی از جنگ سخت و کار و زار نظامی برای جبران، در صحنه جنگ نرم به دنبال گرفتن قربانی از جبهه مقابل است، ابراز داشت: تقویت مهارت سواد رسانه ای در حوزه های علمیه لازم و ضروری است.

حجت الاسلام بهمنی با بیان اینکه حضور مفید طلاب جوان و مجرب در فضای مجازی سمپاشی ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی و حوزه های علمیه را نقش برآب می کند، افزود: جوابگویی شبهات اعتقادی و بیان واقعیت ها به دور از تعصبات جناحی و ارتباط دوستانه و هدایت نسل جوان موجب نگرانی دشمنان انقلاب اسلامی است.

 وی در پایان نقش اساتید حوزه های علمیه در هدایت و آشنایی طلاب جوان با مباحث روز دنیا و تجهیز علمی در خصوص ورود به فضای مجازی را مهم دانست و گفت: با برنامه ریزی صحیح و تولید محتوی؛ بصورت تخصصی دوره های آموزش فضای مجازی را در حوزه های علمیه جهت طلاب جوان برگزار نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha