سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام رحمانی

حوزه/ حجت الاسلام جعفر رحمانی، به عنوان رئیس جدید ستاد نماز جمعه همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز با حضور در ستاد برگزاری نمازجمعه همدان با اشاره به روز خانواده و تبریک روز مباهله ی، گفت: بنا به فرمایش امام خمینی (ره) نماز جمعه را باید یکی از برکات و دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی دانست و مردم را با ثمرات آن آشنا کنیم..

 وی افزود: در طول 40 سال گذشته نماز جمعه در سراسر کشور همواره محور وحدت و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و جایگاهی برای افزایش بصیرت اقشار مختلف مردم بوده و هست و این مسئولیت اداره این نهاد را سخت تر می کند.

امام جمعه همدان، حضور مردم استان همدان در نماز های جمعه سطح استان را قابل قبول دانست و اظهار داشت: این که به این حد راضی شویم کار اشتباهی است و لذا باید با برنامه‌ریزی مناسب و انجام کارهای تبلیغی و تبیینی در سطح جامعه زمینه حضور بیشتر مردم را فراهم کنیم و شاهد حضور جمعیت بیشتری خصوصا قشر جوانان در نماز جمعه باشیم.

وی با قدردانی از خدمات شش ساله حجت الاسلام اسماعیلی مسئول سابق ستاد نماز جمعه همدان، اظهار کرد: لازم است از خدمات و کارهای ارزشمندی که در طی این سال ها در ستاد انجام شده است تقدیر کنیم و  قدردان تلاش و خدمات حجت الاسلام اسماعیلی و دیگر اعضای ستاد باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با معرفی حجت الاسلام جعفر رحمانی، به عنوان رئیس جدید ستاد نماز جمعه همدان، تاکید کرد: سوابق و شناختی که از ایشان داریم، ایشان را فردی توانمند برای اداره ستاد نماز جمعه می دانیم و امیدوارم با همکاری سایر اعضای ستاد شاهد رشد چشمگیر و پرشور حضور مردم در نماز جمعه همدان و پویایی هر چه بیشتر ستاد باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha