جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سازمان اوقاف

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: خدمت در مجموعه اوقاف به خاطر وجود امامزادگان و اهمیت موقوفات، ثوابی دو چندان دارد و توفیقی از جانب خداوند محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در همایش کارکنان و خانواده‌های اوقاف قم اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، هر جا توفیق خدمت پیدا شود، در واقع نوعی عبادت محسوب می‌شود.

وی افزود: در هر نهادی که انسان بتواند در هر مقامی به خدمت بپردازد، چون نظامی است که به برکت سیدالشهداء(ع) برپا شده و خون شهدا آن را تثبیت کرده، عبادت است ولی کارکنان سازمان اوقاف هم به طریقی دیگر چون با امامزادگان و موقوفات در ارتباط هستند، توفیق بزرگ‌تری نصیبشان شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مشکلات و سختی‌ها در همه ادارات و نهادها وجود دارند گفت: اگر کار کارکنان ادارات اوقاف بیشتر از سایرین است و حتی به روزهای تعطیل هم تسری می‌یابد، اما برکت وجودی بیشتری دارد.

وی ادامه داد: مهم برکتی است که خداوند در روزی آدمی می‌نهد به شرطی که انسان در نیت و کار خود خلوص نیت داشته باشد.

حجت الاسلام عادل با بیان اینکه باید شکرگزار خداوند باشیم که خدمت‌گزار فرزندان اهل بیت(ع) هستیم و در راستای توسعه موقوفات فعالیت می‌کنیم خاطرنشان کرد: اگر در پرتو کار ما، دیگران به انجام وقف‌های جدید تشویق شوند، کارکنان اوقاف هم در این ثواب سهیم خواهند بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: ایجاد بستر مناسب فرهنگی، اجتماعی و رفاهی در بقاع متبرکه برای آسایش و آرامش زائران بقاع متبرکه، وظیفه ادارات کل اوقاف و کارکنان این سازمان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه زحمات کارکنان ادارات کل اوقاف در سراسر کشور برکات زیادی دارد گفت: خانواده‌های این افراد هم به دلیل اینکه بر مشکلات صبر کرده و دوری از همسر را به خاطر وظایف ذاتی‌شان تحمل می‌کنند، در این برکت و ثواب شریک هستند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha