پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمدیان

حوزه/ امام جمعه اسفراین با بیان اینکه مردم ولی نعمتان دولت هستند ، افزود: بر این اساس دولت باید در راستای تحقق مطالبات به‌حق مردم گام بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین، امروز در نشست شورای اداری، با گرامیداشت هفته دولت و سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به برپایی میزهای خدمت در نمازهای جمعه، اظهار کرد: خروجی میز خدمت باید کارگشایی در امور مردم باشد.

وی با بیان اینکه نگاه مردم، نگاهی به رویکرد و کارکرد در مسائل مهم دولتی است، اضافه کرد: نگاه مردم، نگاه کیفیتی و شاه‌بیت تولید و رونق اقتصادی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان دولت است، خاطرنشان کرد: بر این اساس دولت باید در راستای مطالبات به‌حق مردم گام بردارد.

وی با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده داخلی از محصولات ملی نگاهی مثبت از سوی مردم به دولت است، افزود: بر این اساس گماشتن مسئولان ناکارآمد ظلم به مردم است.

حجت‌الاسلام محمدیان در ادامه با اشاره به تداوم تقابل اقتصادی جبهه استکبار با نظام اسلامی، با بیان اینکه کارگزاران نظام و دولت در رأس امور جنگ اقتصادی هستند، گفت: در این راستا کارآفرینان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و باید از آن‌ها حمایت شایسته و بایسته صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت حمایت از دولت، اظهار کرد: آنچه از سیره و منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برمی‌آید حمایت از دولت‌ها با وجود اختلاف نظرهای موجود بوده است.

حجت‌الاسلام محمدیان تصریح کرد: حمایت از دولت‌ها برای پیشرفت یک امر ارزشی و انقلابی است؛ چراکه نیروها و نهادهای انقلابی معتقد به تقدم منفعت انقلاب بر منفعت حزبی و جریانات سیاسی هستند.

وی با بیان اینکه کمک به رسیدن به اهداف مطرح شده در برنامه‌های آینده‌نگر و اسناد بالادستی مانند برنامه ششم توسعه از جمله ضرورت‌های موجود است، اضافه کرد: دولت برآمده از اصل مردم‌سالاری دینی است؛ لذا حمایت از دولت می‌تواند تمکین به مردم‌سالاری دینی قلمداد شود.

حجت‌الاسلام محمدیان اظهار کرد: افزون بر این پشتیبانی از دولت‌ها می‌تواند موجب ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه و ایجاد فضای دوقطبی شود.

وی با اشاره به تأثیر حمایت از دولت در ایجاد دلگرمی در مسئولین جهت افزایش توان خدمت‌رسانی، ادامه داد: تعامل بستری است که می‌توان بر اساس آن دغدغه‌های مردم و انقلاب را مطرح کرده و حل آن‌ها را پیگیری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha