جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جمعیت الوفاق بحرین

حوزه/ رژیم آل خلیفه با اتخاذ موضع گیری های خصمانه و دیوانه وار از طریق اظهارات هنجارشکنانه علیه چهار کشور عراق، لبنان، یمن و سوریه تحریک به حمله می کند و از تجاوزهای صهیونیستی حمایت می نماید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد: رژیم آل خلیفه با اتخاذ موضع گیری های خصمانه و دیوانه وار از طریق اظهارات هنجارشکنانه علیه چهار کشور عراق، لبنان، یمن و سوریه تحریک به حمله می کند و از تجاوز های صهیونیستی علیه آن حمایت می نماید.

خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه رژیم بحرین به تازگی حمایت خود را از تجاوز های رژیم صهیونیستی اعلام کرده و آن را حق صهیونیست ها در دفاع از خود دانسته است.

جمعیت وفاق اشاره کرد: این موضع گیری ها در جای دیگر ساخته و پرداخته شده و هیچ ارتباطی با دین، فرهنگ، ارزش ها و موضع گیری های ملت بحرین ندارد.

وفاق اسلامی تاکید کرد: اظهارات وزیر امور خارجه و رژیم بحرین در خصوص تمامی این مسائل، بیانگر موضع ملت بحرین و دیدگاه آن نیست و تنها موضع رژیم است.

این جمعیت افزود: ملت بحرین به دنبال صلح بوده و با منطق جنگ و ویرانی که ریشه آن در منطقه به رژیم اسرائیل بر می گردد، مخالف است.

جمعیت وفاق اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال صلح و خیرخواهی برای کشور ها و ملت های اسلامی و عربی و حاکمیت، زبان تفاهم و تلاش مشترک است، گفت: مقاومت در برابر اشغالگران و غاصبان سرزمین و مقدسات حقّی است که توافق نامه ها آن را تأیید کرده اند و ملت بحرین علیه اشغالگران صهیونیستی بوده و خواهد ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha