سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار با اوقاف

حوزه/ حجت الاسلام تدینی گفت: یکی از اولویت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، ایجاد موقوفات جدید با نیات مرتبط با حوزه‌های علمیه بوده که در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی، در نشستی با مدیر حوزه علمیه استان سمنان، به میزبانی دفتر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه در کشور از دیرباز به‌عنوان یکی از مراکز مهم علمی، شخصیت‌های فرهیخته‌ای را در دامن خود پرورانده و نقش مهمی در بسیاری از اتفاقات مذهبی و سیاسی کشور بر عهده داشته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه به‌واسطه سابقه مذهبی مردم این استان موقوفات متعددی با نیت تأمین هزینه‌های حوزه‌های علمیه در استان ایجاد شده است، تصریح کرد: لازم است تا ساماندهی، احیا و سرمایه‌گذاری در موقوفات حوزه‌های علمیه استان در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: افزایش شاخص بهره‌وری موقوفات با سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یکی از برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در این حوزه است.

حجت الاسلام تدینی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، ایجاد موقوفات جدید با نیات مرتبط با حوزه‌های علمیه بوده که در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در خصوص ایجاد موقوفات جدید با نیات مرتبط با حوزه‌های علمیه، لازم است تا ظرفیت‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه به‌عنوان بازوان کمکی ما در کنار مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha