جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان با تاکید بر اینکه سکولار شدن جامعه به ویژه قشر دینی از برنامه های بلندمدت دشمنان است، گفت: طلبه اگر تفکرات انقلابی گری داشته باشد، هرگز در دام ایسم های غربی و شرقی نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مسعود محمدی امروز در نشستی با مدیر، اساتید و طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء سنندج ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی گفت: خداوند به همه شما طلاب افتخار سربازی امام زمان (عج) را عطا فرموده است که باید قدردان این نعمت باشید.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: با این وجود از امروز جامعه حساب ویژه ای روی شما طلاب باز کرده است، به همین منظور باید در رفتار و علم آموزی مسیر پر فراز و نشیب علمای بزرگ دین را طی کنید.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه طلاب زیر ذربین دستگاه های تبلیغاتی دشمن هستند، گفت: بسیاری از جریانات سیاسی و حزبی داخل و خارج از کشور وجود دارند که به دنبال به حاشیه بردن حوزه های علمیه و القا تفکرات لیبرالیسم و سکولار هستند که طلاب باید بسیار هوشیار باشند تا در دام این گروه ها و اعتقادات نیفتند.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه سکولار شدن جامعه به ویژه قشر دینی از برنامه های بلندمدت دشمنان است، گفت: طلبه اگر انقلابی و تفکرات انقلابی گری داشته باشد، هرگز در دام ایسم های غربی و شرقی نخواهد افتاد، لذا تا می توانید خود را از این باندبازی های سیاسی دور نگه دارید و تنها در مسیر انقلاب و ولایت مطلقه فقیه حرکت کنید.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: با این وجود باید اذعان کرد که شبکه های بی شمار ماهواره ای و نیز فضای مجازی به صورت پیوسته و شبانه روزی در حال تبلیغ باورهای غربی و غیراسلامی هستند و نمونه بارز آن تلاش سیستماتیک دشمن برای از بین بردن حجاب و عفت زن مسلمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شما طلاب از امروز باید به آمران به معروف و ناهیان از منکر تبدیل شده اید، لذا همواره سعی در اصلاح جامعه اسلامی داشته باشید.

این استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: دشمنان به خوبی وضعیت کشورهای اسلامی به ویژه انقلاب اسلامی را رصد می کنند و متاسفانه برای اینکار عناصر داخلی زیادی هم در کشور دارد، لذا می طلبد که قشر طلبه و روحانی در ارتباطات و جلساتی که حضور پیدا می کند همواره مواظب ارتباط گیری این افراد اجیر شده دشمنان و سرویس های جاسوسی کشورهای بیگانه باشند، زیرا آنها به دنبال پیدا کردن نقطه ضعفی در مدارس و حوزه های علمیه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha