شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
photo_۲۰۱۹-۰۸-۲۸_۱۰-۰۲-۱۸ (2).jpg

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تهران، گفت: کارگاه مهارت عمومی با حضور 80 نفر از متقاضیانی که مجوز تدریس دارند، در مدرسه علمیه راه زینب(س) در حال برگزاری است.

خانم منصوره ازغندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: کارگاه مهارت عمومی تدریس ویژه افرادی است که متقاضی تدریس در دوره سطح دو مدارس علمیه خواهران تهران بودند که بعد از مرحله ارزیابی علمی و مهارتی و کسب امتیاز لازم، در این کارگاه حضور یافتند.

وی افزود: افرادی که متقاضی تدریس در مدارس علمیه هستند لزوماً باید دوره کارگاه مهارت عمومی تدریس را بگذرانند و سپس مجوز لازم برای حضور و تدریس ایشان در مدارس علمیه صادر شود.

 ازغندی ادامه داد: کارگاه مهارت عمومی تدریس توسط حجت الاسلام والمسلمین رزاقی و با حضور 80 نفر از متقاضیانی که مجوز تدریس دارند، در دو کلاس 40 نفره، در مدرسه علمیه راه زینب(س) در حال برگزاری است.

وی گفت: در این کارگاه مهارت های عمومی تدریس اعم از این که طرح درس را چگونه باید ارائه بدهند، طرح سؤالات چگونه باید باشد و دیگر موضوعات که دارای سرفصل های مشخصی است، توسط استاد دوره مطرح می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تهران در ادامه با بیان این که هم اکنون همه اساتید مدارس علمیه در مقطع سطح دو شهر تهران از بین طلاب فارغ التحصیل استان تامین می شود، ابراز داشت: الحمدلله با فراهم شدن بسترهای تحصیل در حوزه های علمیه خواهران هم اکنون در مقطع سطح دو در شهر تهران دیگر نیازی به اساتید آقا نیست و همه اساتید از بانوان هستند و در موارد خاصی هم که اساتید آقا حضور دارند در حال جایگزینی هستیم.

وی تصریح کرد: در سطح سه نیز فعلاً لازم است تا از اساتید آقا استفاده گردد و امیدواریم در آینده بتوانیم همه اساتید سطوح را از بین خواهران فارغ التحصیل تامین کنیم.

ازغندی در پایان با اشاره به سطح علمی اساتید حوزه علمیه خواهران، اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح علمی اساتید، در تلاش هستیم با برگزاری کارگاه های مهارت افزایی و دانش افزایی، اطلاعات علمی اساتید را به روز و تقویت نمائیم. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
    0 0
    حوزه نیوز رسانه حوزه های لیبرال