جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_۲۰۱۹-۰۸-۲۸_۰۹-۴۶-۱۶.jpg

حوزه/ خانم رضایی با بیان این که دانستن زبان گامی مهم در ایجاد ارتباط موثر و درک ارزش ها و باورهای یک فرهنگ محسوب می شود، گفت: اولین مرحله دوره آموزشی زبان ترکی استانبولی، زیر نظر واحد بین الملل مجتمع کوثر تا اواخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

خانم مریم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: واحد بین الملل مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر در جهت توانمند نمودن افراد مستعد برای ورود به فضای تبلیغ بین الملل اقدام به برگزاری دوره آموزشی - مهارتی زبان ترکی استانبولی ویژه طلاب مبلغه، زیر نظر اساتید از کشور ترکیه نموده است.

وی افزود: یکی از ضرورت های دنیای معاصر برای یک طلبه، جهت تاثیرگذاری و مفید بودن، دانستن زبان خارجی است، چرا که حوزه علمیه فقط یادگیری اصول فقه و کلام نیست بلکه برای انتقال آموخته‌های حوزه و حقایق دین به کشورهای دیگر اشنایی با زبان خارجی لازم است.

مسئول واحد بین الملل مجتمع کوثر، ابراز داشت: در راستای اهداف فعالیت های فرامرزی و در ادامه سفر علمی _تبلیغی به کشور ترکیه که با هدف ایجاد گفتمان مشترک در تبیین "چالش های پیش روی زنان مسلمان در دنیای مدرن و ارائه راهکار مناسب" در اسفند سال گذشته انجام شد؛ بر آن شدیم که در قدم اول آموزش زبان ترکی استانبولی را در اولویت قرار دهیم.

خانم رضایی در پایان با بیان این که دانستن زبان گامی مهم در ایجاد ارتباط موثر و درک ارزش ها و باورهای یک فرهنگ محسوب می شود، گفت: اولین مرحله دوره آموزشی زبان ترکی استانبولی، زیر نظر واحد بین الملل مجتمع کوثر که از نیمه تیر ماه آغاز شده است تا اواخر شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha