پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حمید بهرام پور

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در مدارس علمیه کشور و به ویژه استان کردستان طلاب کارآفرین بسیاری داریم که نه تنها برای خود منبع درآمدی ایجاد کرده اند، بلکه زمینه اشتغال تعدادی را نیز فراهم آورده اند که این را باید حرکتی جهادی در مسیر خودکفایی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام حمید بهرام پور، عصر امروز در دیدار با جمعی از کارآفرینان شهرستان بیجار اظهار داشت: در این موقعیت حساسیت کشور و تحریم های ظالمانه و غیرقانونی کشورهای زورگو و مستکبر اهالی اقتصاد و بازار باید موقعیت کشور و مردم را به خوبی احساس کنند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه امروز بازاریان و کارآفرینان نقش کلیدی در گذر از این پیچ مهم تاریخی دارند، افزود: متاسفانه در میان صنف عظیم بازاریان و کارآفرینان، معدودی از افراد پیدا می شوند که با اعمال خود آب در آسیاب دشمنان این نظام و ملت می ریزند که این گناهی نابخشودنی می باشد.

وی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی بسیار مخرب تر از جنگ نظامی است، بیان داشت: شما کارآفرینان می توانید در این برهه زمانی بازوان نظام اسلامی باشد و با انجام و ایجاد طرح های کارآفرینی واژه اقتصادی مقاومتی را به معنای واقعی عملیاتی نمایید.

حجت الاسلام بهرام پور در ادامه با اشاره به اینکه حفظ نظام برای همه ما باید از اولویت ها باشد، گفت: اگر می خواهیم که به خودکفایی به معنای واقعی برسیم و ستون های این انقلاب را مستحکم تر از گذشته نماییم، همه به ویژه فعالان اقتصادی و کارآفرینان باید تمام همت خود را به کار ببرند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به اینکه دولت باید کارآفرینان را حمایت کند و بسترهای مناسب را برای این قشر مهیا کند، اظهار داشت: در مدارس علمیه کشور و به ویژه استان کردستان طلاب کارآفرین بسیاری داریم که نه تنها برای خود منبع درآمدی ایجاد کرده اند، بلکه زمینه اشتغال تعدادی را نیز فراهم آوردند که این را باید حرکتی جهادی در مسیر خودکفایی کشور دانست.

حجت الاسلام بهرام پور با تاکید بر اینکه توسعه و ترقی کشور تنها با دستان خودمان امکان پذیر است نه بیگانگان، افزود: بی شک کشورهایی که امروز به دروغ دم از دموکراسی و حمایت از حقوق بشر می زنند تنها به خاطر منافع خود این تبلیغات را انجام می دهند و باید این حقیقت را بپذیریم که هیچ آمریکایی و... هرگز حاضر نخواهد شد خود را فدای توسعه و پیشرفت کشور دیگری کند و تنها به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha