پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارگاه آموزشی عملیات محرم الحرام 1441هجری قمری در بوشهر برگزار شد

حوزه/ با حضور روحانیون مستقر و ائمه جماعات استان، کارگاه آموزشی عملیات محرم الحرام 1441 هجری قمری، در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، کارگاه آموزشی عملیات محرم الحرام 1441 هجری قمری، امروز چهارشنبه، با حضور روحانیون مستقر و ائمه جماعات استان، در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

این کارگاه آموزشی در دو بخش ویژه روحانیون مستقر و ائمه جماعات استان و همچنین ویژه‌ی مدیران و کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی حجج اسلام طالبی و عسکری به عنوان مدرس دوره، به آموزش شرکت کنندگان پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این کارگاه، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تقویت و تحکیم بنیان خانواده را از محورهای برگزاری کارگاه آموزشی عملیات محرم ۱۴۴۱ در استان بوشهر عنوان کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، به نقش موثر مبلغین در تبیین بیانیه گام دوم و تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام، این کارگاه آموزشی نقش مهمی در آموزش مبلغین در راستای تبیین محورهای ذکر شده دارند.
گفتنی است، کارگاه آموزشی دو روزه‌ی عملیات محرم الحرام 1441 هجری قمری 6 و 7 شهریور 98 در اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در حال برگزاری است و در ادامه آن دوره های ویژه مبلغات و بانوان فرهیخته و همچنین اقشار تأثیرگذار دینی از قبیل مداحان و شعرای آئینی و هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha