جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس با اشاره به برگزاری همایش دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی با حضور رئیس جمهور، گفت: در این همایش برخی بانوان با پوشش مغایر با شئونات اسلامی و ایرانی، در حضور بالاترین مقام اجرایی و مسئولان حاضر شدند!!

مریم دل افکار در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری گردهمایی با عنوان دستاوردهای دولت در توسعه  زیرساخت های روستایی با حضور رئیس جمهور در چهارم شهریور ماه برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست برخی بانوان با پوشش مغایر با شئونات اسلامی و ایرانی در حضور  بالاترین مقام اجرایی و مسئولان حاضر شدند.

وی در اعتراض به عدم اجرای مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون لزوم رعایت حجاب و عفاف، افزود: این نقض صریح مصوبه ۴۲۷ شورای انقلاب فرهنگی در حالی اتفاق می افتدکه هنوز چند روزی از دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری نگذشته بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون حجاب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند "حجاب یک حکم شرعی و مسئله قانونی است".

وی در ادامه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: در درجه اول دستگاه های دولتی و حکومتی و مدیران آن ها باید مراقبت کنند تا بر اساس قانون  عمل شود و  موازین دینی و ظواهر مذهبی از جانب مدیران در بدنه دستگاه ها رعایت شود.

دل افکار ابراز کرد: طلاب خواهر بسیجی فارس باید این نقض صریح  قانون و سخنان مقام معظم رهبری را توسط هیئت دولت و توهین به غیرت و تدین زنان روستایی را محکوم کنند و از قوه قضائیه تقاضای معرفی خاطیان ‌و برخورد جدی با مسببان‌ این عمل غیر قانونی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha