چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه کامیاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران امروز برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه سطح استان کردستان به ویژه مدرسه علمیه کامیاران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با این همه عظمت و اقتدار حاصل تلاش های خستگی ناپذیر یک روحانی باتقوا به نام امام خمینی (ره) و نیز علمای دین بود و این نشان می دهد که در هر حوزه ای که طلبه تقوا را رعایت کند تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه بیان داشت: امروز می بینیم که آرمان های انقلاب اسلامی از مرزهای کشور بیرون رفته و نه تنها منطقه، بلکه سراسر جهان را تحت تاثیرخود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: آرمان های انقلاب اسلامی به حدی در جهان فراگیر شده است. امروز شاهد 6 میلیون شیعه در نیجریه هستیم و شیعیان این کشور از یک روحانی تاثیر می گیرند که در حوزه علمیه قم تحصیل کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز حزب الله لبنان و جبهه مقاومت لرزه بر اندام دشمنان منطقه ای و جهانی انداخته است، بیان کرد: تا مدت ها پیش ائتلاف ضد یمن به رهبری آل سعود این گونه گمان می کنند که ظرف چند روز مقاومت یمنی ها را درهم می شکنند، ولی اکنون مردم یمن با تاسی از انقلاب اسلامی به قدرتی دست یافته است که آل سعود و دیگر همپمانانش از قدرت نظامی و موشکی کشور یمن در خوف و هراس هستند و به دنبال راه حلی برای خروج از باتلاقی که خود به وجود آورده اند، هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی رشد علمی در کشور سیر جهشی پیدا کرده است و امروز این رشد هم برای خود کشور مفید و کارساز است و هم برای مستضعفان جهان.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه با اشاره به اینکه امروز توان نظامی و دفاعی ایران برای تمام دنیا شناخته شده است، گفت: علیرغم تحریم های همه جانبه دشمنان به برکت جوانان و نخبگان این کشور شاهد رشد و ارتقای توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی هستیم تا حدی که دشمنان که تا دیروز ما را تهدید به حمله نظامی می کردند، سکوت پیشه کرده اند و دم از مذاکره می زنند و این را باید برای ملت ایران یک پیروزی بزرگ بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha